מוזיאון חיפה לאמנות (צילום: רמי שלוש)
מוזיאון חיפה לאמנות (צילום: רמי שלוש)

מכרז בזק לתפקיד מנכ"ל מוזיאוני חיפה

למרות שחלפו כחמישה חודשים מאז שמנכ"ל חברת מוזיאוני חיפה נסים טל הודיע על פרישתו מהתפקיד, רק כעת פורסם מכרז למחליפו. המועד האחרון להגשת מועמדות נקבע ל-30 באוגוסט

פורסם בתאריך: 11.8.19 19:27

חברת מוזיאוני חיפה פרסמה מכרז למשרת מנכ"ל החברה במקומו של נסים טל שהודיע כבר בחודש מרץ על פרישתו מהתפקיד. המועד האחרון להגשת מועמדות הוא יום שישי, 30 באוגוסט. ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי פרסום המכרז התעכב במשך חודשים ארוכים מסיבות טכניות ופרוצדורליות.

במסגרת התפקיד אחראי המנכ"ל על ששת המוזיאונים העירוניים – מוזיאון חיפה לאמנות, מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית, המוזיאון הימי הלאומי, מוזיאון העיר, מוזיאון מאנה כץ ומוזיאון הרמן שטרוק – ועל מרכז החינוך של המוזיאונים. בין הגדרות תפקיד המנכ"ל נכתב במכרז: "גיבוש תוכניות אסטרטגיות, יעדים לפעילות החברה והכנת תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות, כולל תכנון תערוכות בכל אחד מהמוזיאונים".

 

 

התפקיד כולל גם גיוס תקציבים ותמיכות, ייזום פרויקטים, שיווקם ומכירתם, ועבודה מול משרדי הממשלה, רשויות מוניציפליות וגופים עסקיים. על המועמד להיות בעל תואר אקדמי באחד מהמקצועות כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון, מינהל ציבורי והנדסה או "בעל תואר אקדמי אחר הקשור לנושא המוזיאונים". על המועמד להיות גם בעל ניסיון מוכח של חמש שנים לפחות בתחומי התואר.

בחברת המוזיאונים מציינים שתינתן עדיפות למועמד שמתגורר או יתגורר בחיפה או סמוך לה. עדיפות תינתן גם למועמד בעל יחסי אנוש טובים, כושר הבעה בכתב ורמה גבוהה התואמת את דרישות ואופי התפקיד. משכורתו של המנכ"ל הבא תיקבע לפי מדרג ועדת ניצני לשכר הבכירים או בהתאם לחוזרי מנכ"ל משרד הפנים שיפורסמו בעת כניסת המנכ"ל לתפקיד – הנמוך מבין השניים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. חיפאי

    הדבר הראשון זה למצוא מחליף למנהל האחזקה המוזיאונים כבר שנים לא מתוחזקים מוזנחים מלוכלכים פשוט בושה

  2. רן

    המנכ"ל הקודם התעמר והתעלם מהעובדים, מצא שפה משותפת עם מנהל האחזקה וכולם יודעים למה….

  3. יאיר

    המוזיאונים נראים כמו גלויה משנות ה – 80
    לא מתופעלים כנדרש ,סכנה לשלוח את הילדים
    שנים של הזנחה משכורת הם מקבלים על חשבון הציבור החיפאי וחבל

  4. אחת שיודעת

    שמבקר העירייה יבדוק את הקשר בין מנהל האחזקה לחברת השמירה והנקיון ……

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר