רוני בן חיים (צילום: בועז כהן)
רוני בן חיים (צילום: בועז כהן)

רוני בן חיים נבחר לגזבר העירייה

ועדת מכרזים לבחירת עובדים בכירים של עיריית חיפה בחרה במ"מ גזבר העירייה רוני בן חיים לתפקיד באופן קבוע. המשימה הראשונה שלו תהיה להתמודד עם תקציב 2020 שעליו אמרה ראש העיר עינת קליש רותם כי הוא "לא מגובש דיו", "עם פרטים דלים" ו"איננו יכולים לעמוד מאחוריו באופן מלא"

פורסם בתאריך: 24.3.20 16:05

רוני בן חיים נבחר היום (שלישי) לגזבר עיריית חיפה לאחר שהתמודד על התפקיד מול סגנית אגף החשבות רימה אגרס ומנהל אגף התקציבים שמוליק מרמלשטיין. כזכור, בנובמבר הודיע הגזבר ג'אקי ואקים על התפטרותו, וכעבור שלושה שבועות מונה בן חיים לממלא מקומו. עד אז שימש בן חיים מנהל אגף החשבות במינהל הכספים העירוני.

בן חיים נבחר בסיומה של ישיבת וידאו שערכה ועדת מכרזים לבחירת עובדים בכירים שבה ישבו ראש העיר עינת קליש רותם, ממלא מקומה נחשון צוק, חבר מועצת העיר אלי בן דיין מסיעת הליכוד כנציג האופוזיציה, מנכ"ל העירייה איתן שטיאסני וגזבר עיריית תל אביב משה גילצר כנציג של רשות מקומית אחרת. המשקיפה היתה היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין.

כעת ייאלץ בן חיים להתמודד עם תקציב העירייה לשנת 2020 שההצבעה על אישורו תתקיים ביום שלישי הבא ושעליו אמרה ראש העיר כי הוא "לא מגובש דיו", "עם פרטים דלים" ו"איננו יכולים לעמוד מאחוריו באופן מלא".

 

 

קליש רותם: "אני מאחלת לבן חיים הצלחה בתפקיד. הוא נבחר פה אחד לתפקיד מבין כמה מועמדים ראויים שהתמודדו. צפויה לו תקופה מאתגרת מאוד אבל אני משוכנעת שהוא יעמוד בכל היעדים".

בן חיים: "אני מודה לראש העיר ולוועדת המכרזים על האמון שנתנו בי. לחיפה יש הרבה פוטנציאל כלכלי, ואנחנו נשקיע בעוגנים הכלכליים ונדאג לצמיחתה המהירה של העיר. עיריית חיפה, ככל הרשויות המקומיות, עוברת טלטלה כלכלית לא פשוטה אך היא רשות איתנה ונדאג שכך היא תישאר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רפי.פ

    אבל אמרו שמבחינה חוקית לא ניתן למנות אותי בגלל גילו, אז מה בגלל הקורונה הוא נעשה צעיר יותר?
    זה בדיוק כמו שמנהל אגף מאשבי אנוש מונה לסמנכ"ל אחרי שעתיים בתפקיד. מה קורה פה?

  2. יולי

    לא יאומן… בן 70 זוכה במכרז. כל השנים היה שולייה של הגזבר ובגיל 70 זכה לתואר הנכסף. אדם בלי בושה שמפחד לעזוב את העבודה בכבוד….אז יש לי חדשות בשבילך רוני בן חיים…..עוד חצי שנה יזרקו אותך וככה תהיה מושפל עד הסוף……במקום לפרוש בכבוד…..עד איזה גיל אתה רוצה לעבוד?????????????????????????????

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר