בית הספר אליאנס, הבוקר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בית הספר אליאנס, הבוקר (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

גם תלמידי כיתות י"א ו-י"ב בחיפה חזרו ללימודים

תלמידי כיתות י"א ו-י"ב בחיפה חזרו לבתי הספר אחרי היעדרות של כחודש וחצי בשל התפשטות נגיף הקורונה. מינהל החינוך בעיריית חיפה ומשרד החינוך גיבשו תוכנית תגבור מיוחדת עבור התיכוניסטים אשר מתמקדת בהכנתם לבחינות הבגרות

פורסם בתאריך: 6.5.20 08:58

תלמידי כיתות י"א ו-י"ב בחיפה חזרו הבוקר (רביעי) לספסל הלימודים והצטרפו לתלמידי כיתות א'-ג' ששבו אתמול לבתי הספר. מעיריית חיפה נמסר כי מינהל החינוך בעירייה ומשרד החינוך גיבשו תוכנית תגבור מיוחדת עבור תלמידי י"א ו-י"ב, אשר מתמקדת בהכנתם של התלמידים לבחינות הבגרות. נוסף על כך תעניק העירייה שיעורי תגבור פרטני בהתאם לצרכים שיועלו במגוון רחב של מקצועות ותגבורים במסגרת תוכניות המצוינות במקצועות המדעים והמתמטיקה. תוכנית העבודה של מינהל החינוך כוללת סיוע רגשי לתלמידים הזקוקים לכך, שיינתן על ידי צוותי השירות הפסיכולוגי העירוני, רכזי עוצמה וקציני הביקור הסדיר באגף להעצמה חינוכית.

עוד נמסר כי לחזרתם של התלמידים לספסל הלימודים קדמה היערכות נרחבת של מינהל החינוך שפעל ביחד עם הנהלות בתי הספר להכנת מוסדות החינוך לפי כללי משרדי הבריאות והחינוך.

 

 

השיעורים יתקיימו במתכונת של קפסולות, כלומר קבוצות קטנות של עד 17 תלמידים בכיתה. מערך המנקות בבתי הספר תוגבר כדי להבטיח שניקיון בתי הספר יישמר באופן קפדני, וכמו כן חוטאו בהתאם להנחיות משרד הבריאות שולחנות הלימוד, הכיסאות, הידיות ותאי השירותים. הכניסות לבתי הספר סומנו במרווחים של שני מטר על מנת לאפשר קליטה מסודרת של התלמידים, הוגדרו אזורי המתנה לתלמידים שיגיעו ללא הצהרת בריאות, ונקבעה חלוקה חדשה של כיתות הלימוד באופן שיאפשר לקיים את השיעורים במתכונת של קפסולות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מלכה

    הלימודים בקפסולות אומר שכיתה שאמורה להיבחן למתכונת מחולקת לקפסולות אצל מורים שונים שאינם מכירים את ה"חדשים" ואלי אף יבדקו את המתכונת וזה אבסורד. להורים אין כח .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר