בניין מינהל ההנדסה של עיריית חיפה
בניין מינהל ההנדסה של עיריית חיפה

היזם שנגדו הוגשה התלונה – פרויקטור במיזם עירוני גדול

ל"כלבו - חיפה והקריות" נודע כי אחד מהיזמים שנגדם הגיש מהנדס העיר אריאל וטרמן תלונה במשטרה על זיוף היתרים ותוכניות בנייה, מועסק כפרויקטור באחד מהמיזמים המרכזיים של עיריית חיפה. ההתקשרות בין הצדדים החלה לפני הגשתה של התלונה

פורסם בתאריך: 9.6.20 09:46

אחד מהיזמים שנגדם הוגשה ביום ראשון תלונה במשטרה על זיוף היתרים ותוכניות בנייה מועסק כפרויקטור באחד מהפרויקטים המרכזיים של עיריית חיפה – כך נודע ל"כלבו – חיפה והקריות". יצוין כי ההתקשרות בין העירייה ליזם החלה לפני הגשתה של התלונה, ובמינהל ההנדסה מדגישים כי כעת מתכוונת העירייה לבחון את המשך ההתקשרות בין הצדדים.

כפי שפורסם אתמול ב"כלבו – חיפה והקריות", ביום ראשון הגישו מהנדס העיר אריאל וטרמן וסגנו נועם דביר תלונה בתחנת משטרת חיפה נגד שני יזמים בפרויקט בנייה בכרמל, קונסטרוקטור ואדריכל על זיוף היתרי בנייה ותוכניות בתיק בניין. בבדיקה שנערכה במינהל ההנדסה נמצא בתיק הבניין מסמך מזויף לכאורה אשר מתיר בנייה של שש יחידות דיור בפרויקט במקום חמש יחידות דיור כפי שהתירה העירייה לבנות במסמך המקורי.

נוסף על התלונה על זיוף, במינהל ההנדסה טוענים גם לחריגות בנייה בפרויקט. במקביל לתלונה במשטרה הוציאה העירייה צו הפסקת להפסקת העבודות במקום.

עיריית חיפה סירבה להגיב.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שלמה כהן

    עברייני הבנייה התרגלו לקומבינות וקליש הרסה להם. כל הכבוד חה על ניקוי האורוות והמאבק בקומבינות!

  2. נ.צ.

    יפה שקומנדו המופרעים מהלל את ראש העיר על מלחמתה בעבירות הבנייה. זה הזמן להזכיר להם שהמפקדת שלהם, שלכל (ולקול) נפיחה שלה הם נעמדים דום ומצדיעים, היא עבריינית בנייה ש*הורשעה* בפלילים בבית משפט.

  3. הסתרת מידע

    ושוב: האם מדובר בסודות מדינה?
    למה אין את כתובת הבנין עליו הוגשה התלונה
    למה לא מפורסם שם הקבלן
    למה לא מפורסם שם המבנה בו מועסק על ידי העיריה
    מה החשש הגדול

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר