שלום כיתה א' (צילום: אליהו הרשקוביץ)
שלום כיתה א' (צילום: אליהו הרשקוביץ)

בניגוד להנחיה: מחנכות זימנו את ילדי כיתות א' להיכרות

על אף שמנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל אסר על מנהלי בתי הספר יסודיים בחיפה להזמין את תלמידי כיתות א' ואת הוריהם לשיחת היכרות לפני פתיחת שנת הלימודים, המנהלים התעלמו מהאיסור והמחנכות קיימו שיחות מקדימות עם הילדים

פורסם בתאריך: 30.8.20 13:02

מנהלי בתי ספר יסודיים בחיפה אישרו למחנכי כיתות א' להזמין את התלמידים ואת הוריהם לשיחת היכרות לפני פתיחת שנת הלימודים בניגוד להוראתו של מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר סער הראל.

כזכור, בשבוע שעבר שלחו המנהלים בחינוך הרגיל והמיוחד מכל המגזרים בעיר מכתב בקשה להראל שיאשר להם להיפגש עם ילדי כיתות א' עוד לפני פתיחת השנה, אך לא נענו. "הכניסה לכיתה א' היא אחד מהמעברים המשמעותיים ביותר שחווים הילדים", כתבו המנהלים להראל, "זהו יום שמצד אחד הוא מרגש ומלא בציפיות ובתקוות, ומצד שני מעורר לא מעט פחדים וחששות מהלא ידוע ומהלא מוכר. מסורת חשובה וארוכת שנים היא לקבל את תלמידי כיתות א' כמה ימים לפני פתיחת שנת הלימודים, ובשנה זו חשוב לעשות זאת במיוחד לנוכח המצב המורכב, השינויים הרבים וההנחיות הרבות. תפקידנו הוא להפוך כניסה זו לבטוחה ומרגיעה".

 

 

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אמרה אחת מהמנהלות: "לאחר שלא קיבלנו מענה החלטנו בכל זאת לאשר את הזמנתם של ילדי כיתות א' לשיחה מקדימה. כבר הפכנו את זה למומחיות – לעשות ולפעול ולייצר ולהיות יצירתיים כשלא מתייחסים אלינו. אני לא מבינה למה מנהל המחוז לא יכול היה לענות לפנייתנו? זה אומר מצד אחד שהוא לא הסכים לבקשה, ומצד שני שלא היה לו הסבר מנומק. אם בית הספר הריאלי מצא דרך, למה משרד החינוך לא יכול? אם הוא לא יכול – אנחנו כן יכולים".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "אנחנו סומכים על שיקול הדעת של הנהלות בתי הספר".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אמא לשלושה

    כל הכבוד למנהלים שהוכיחו את היותם אנשי חינוך, והתעלמו מהפקודה ההזויה, האטומה ונעדרת שיקולים חינוכיים שהנחית מפקד המחוז.
    כמה נורא שהגננות בגני עירייה נהגו רובן הכבשים צייתניות…

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר