אוכל הודי בפאב העוגן (צילום: מירב דותן סלע)

הפופ-אפ הקולינרי של פאב העוגן: אוכל הודי

גם גילי פינקוס - הבעלים של פאב העוגן בעיר התחתית - נאלץ להמציא את עצמו מחדש, וביחד עם זוגתו עדן, שמוצאה הוא בהודו, הוא הקים פופ-אפ קולינרי של אוכל הודי שהמנות בו הן גן עדן לטבעונים ולצמחונים, אבל לא רק

פורסם בתאריך: 6.12.20 14:47

הטרנד היצירתי שנכפה על בעלי מסעדות, בתי קפה וברים להמציא את עצמם מחדש בעקבות משבר הקורונה הגיע גם אל גילי פינקוס – הבעלים של פאב העוגן המיתולוגי ברחוב שער פאלמר בעיר התחתית, שסגור כבר חודשים רבים.

פינקוס עשה סיעור מוחות עם זוגתו עדן, וביחד יצא אל אוויר העולם פופ-אפ קולינרי ייחודי – אוכל הודי אותנטי – גם כי מוצאה הוא מהודו וגם בשל מיעוט המסעדות בחיפה שמציעות אוכל הודי. המנות, מעשי ידיה של עדן, הן מדויקות ונעשות בטכניקות מסורתיות, כשתבלינים, עלים, גרעינים וגרגרים נכתשים במכתש ובעלי. בכל יום נרקחים תבשילים טריים לפי התפריט שהם בנו, ותמיד תהיה מנה בהפתעה שנקבעת לפי המוזה של עדן.

 

אוכל הודי בפאב העוגן (צילום: מירב דותן סלע)

אוכל הודי בפאב העוגן (צילום: מירב דותן סלע)

 

 

המנות הן גן עדן לטבעונים ולצמחונים אך לא רק. המנות הראשונות הן בטטה וורה – שלושה כדורי תפוח אדמה מתובלים ומטוגנים בקמח חומוס (15 שקל); וסמוסה – משולש בצק ממולא באפונה ובתפוח אדמה (עשרה שקלים). המנות העיקריות שמוגשות עם שתי יחידות צ'פאטי (לחם הודי) הן סוקי באג'י – תבשיל תפוח אדמה שמוגש עם פורי (35 שקל); אלו גובי – תבשיל של כרובית ותפוח אדמה (35 שקל); דאל באט – תבשיל של עדשים שמוגש עם אורז (45 שקל); ועוף ירוק – עוף בקארי ירוק עם כוסברה, שום ולימון שמוגש עם אורז (55 שקל). התוספות המוצעות הן שתי יחידות צ'פאטי (חמישה שקלים) ואורז (15 שקל).

פתוח בימים שני-חמישי בשעות 18:00-10:00, טלפון להזמנות: 053-5533570. ניתן לקחת בטייק אוויי ולשבת על ספסלי קק"ל שהוצבו בסמטה שמאחורי הפאב.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר