ד"ר רויטל שורץ סבירסקי | צילום: דוברות העירייה
ד"ר רויטל שורץ סבירסקי | צילום: דוברות העירייה

ד"ר רויטל שורץ סבירסקי נבחרה למשפיעה בתחום הנגישות

המשנה לראש עיריית קרית ביאליק נבחרה על ידי עמותת נגישות ישראל לאחת הנשים המשפיעות בקטגוריה של חברות מועצה ברשויות המקומיות על פועלה למען קידום ההנגשה בעיר

פורסם בתאריך: 9.3.21 22:00

המשנה לראש עיריית קרית ביאליק, ד"ר רויטל שורץ סבירסקי, נבחרה על ידי עמותת נגישות ישראל לאחת מהנשים המשפיעות בישראל בתחומן.

לרגל יום האישה הבינלאומי בחרה עמותת נגישות ישראל את הנשים המשפיעות בקידום הנגישות ושילוב אנשים עם מוגבלות בישראל. ד"ר שורץ סבירסקי נבחרה ברשימת הנשים המשפיעות בקטגוריה של חברות מועצה ברשויות המקומיות.

ד"ר סבירסקי משמשת משנה לראש העירייה, מחזיקה בתיק הנגישות ברשות ומנהלת נגישות ישראל צפון. היא מכהנת כחברת מועצת העיר זו הקדנציה השלישית, ומקדמת את נושא הנגישות וקבלת השונה בשלל פרויקטים ומיזמים בעיר. בין השאר מחזיקה ד"ר שורץ סבירסקי בתיק הנגישות והמודעות לאנשים עם מוגבלויות, משמשת יו"ר ועדת הרווחה, ועדת התחבורה וועדת קשרי חוץ.

 

 

מאז מונתה לתפקיד המשנה לראש העירייה, פועלת ד"ר סבירסקי למען קידום העיר הן בנושא ההנגשה הפיזית והן בנושא ההנגשה התודעתית.

ד"ר סבירסקי:" אני גאה להימנות עם הרשימה המכובדת של הנשים המשפיעות, המקדמות את נושא הנגישות וקבלת השונה בכל התחומים. התמזל מזלי והתברכתי בשותף אמיץ וחבר יקר, ראש העירייה אלי דוקורסקי, המוציא אל הפועל את חלומותיי. לא בכדי קרית ביאליק היא העיר היחידה בארץ שקיבלה את אות הנגישות".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר