ד"ר רון עזריה וד"ר רועי ענבר
ד"ר רון עזריה וד"ר רועי ענבר

כמו כלים שלובים: הכירו את המומחים הכירורגיים ד"ר רון עזריה וד"ר רועי ענבר

המנתחים הפלסטיים ד"ר רון עזריה וד"ר רועי ענבר מבצעים ניתוחים פלסטיים בשיטות מתקדמות, במשותף ובהרדמה מקומית, להשגת תוצאה פנומנלית וקיצור משמעותי של זמני ההחלמה ללקוחותיהם

פורסם בתאריך: 7.4.19 22:23

מתיחת פנים או Facelift, היא הליך כירורגי במהלכו מבצעים הידוק של המבנה הבסיסי והסרת עור רפוי ומדולל מאזורי הפנים והצוואר. מטופלים רבים בוחרים בהליך זה כדי לחדש את מראה הפנים, לקבל מראה הדוק וצעיר יותר, להיפטר מקמטים ומראה נפול ועייף של עור הפנים. בין כל מאות ואלפי המנתחים הפלסטיים המבצעים את ההליך בשגרה, ישנם כאלו המטמיעים שיטות חדשניות, יצירתיות ומתקדמות יותר, להשגת תוצאות מיטביות שיישמרו לאורך זמן, ולקיצור משמעותי של הניתוח וזמן ההחלמה.

ד"ר רון עזריה וד"ר רועי ענבר, עובדים יחד במרפאתם הפרטית מזה 14 שנה. ד"ר ענבר משמש אף כגזבר של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, וד"ר עזריה משמש מזכיר האיגוד.

ד"ר רון עזריה הוא בוגר הפקולטה לרפואה בבית ספר לרפואה ע"ש סאקלר, אוניברסיטת תל אביב. בשנת 2004 סיים ד"ר עזריה את התמחותו בכירורגיה פלסטית בבית החולים בילינסון וב – 12 שנים האחרונות עוסק בתחום כרופא בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית. במהלך השנים הוא ביצע ניתוחים שחזוריים רבים ביניהם שחזורי שד, שיחזור ותיקון חסרים שונים של רקמות על – ידי שימוש בטכניקות כירורגיות שונות. כיום הוא מתמחה בניתוחי מתיחות פנים וצוואר, ניתוחי חזה וניתוחים פוסט בריאטיריים לעיצוב הגוף, וכן מקדם שיטות חדשניות לשאיבות שומן.

ד"ר רועי ענבר, מומחה לכירורגיה פלסטית וכוויות. הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית "הדסה", ירושלים. את התמחותו בתחום כירורגיה פלסטית וכוויות סיים במרכז הרפואי "רבין" (בי"ח ביילינסון). ד"ר ענבר בעל ידע וניסיון מקצועי רב בתחום הכירורגיה הפלסטית ומומחה בכירורגיה פלסטית אסתטית של פנים, חזה וגוף, כירורגיה משחזרת וטיפולים אסתטיים

בשנת 2006 הקימו ד"ר עזריה וד"ר רועי ענבר מרפאה פרטית לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הקליניקות ממוקמות בתל אביב ובחיפה.

מתיחת פנים ע"י שני רופאים כירורגיים מומחים

אחד מהניתוחים החדשניים והמתקדמים במרפאתם של ד"ר עזריה וד"ר ענבר, הוא ניתוח מתיחת פנים בארבע ידיים. את הניתוח, מבצעים שני הרופאים יחד אשר עובדים בדיוק ובמומחיות.

על הניתוח הם מספרים: "את מרבית מתיחות הפנים אנו מבצעים בהרדמה מקומית. ממש כשם שהולכים לטיפול אצל רופא שיניים והוא מזריק חומר הרדמה כך שחצי מהפנים רדומות, אנחנו משתמשים בחומרי הרדמה מקומיים חזקים, כך שניתן לבצע את הניתוח ללא ההכרח בהרדמה מלאה, לטובת המטופל. הניתוח נעשה בכמה שפחות חתכים, ומאחר ואנחנו עובדים יחד, וכל אחד אחראי לחלק שלו בניתוח, הניתוח מסתיים הרבה יותר מהר, וההחלמה מהירה ועם פחות כאבים".

אילו יתרונות נוספים מתקבלים באמצעות ההליך המתקדם הזה?

"כשמבצעים ניתוח בארבע ידיים, העבודה נחלקת בין שני רופאים וכל אחד נותן את החלק הטוב שלו.  ד"ר ענבר ואני עובדים בצורה הרמונית, כל אחד יודע היכן הוא מתחיל והיכן מסיים. כיון שאנחנו עובדים יחד, ניתן לשלב בקלות גם הזרקת שומן במהלך הניתוחים, כיוון שיש רופא נוסף בחדר שיכול לשאוב את השומן, לסנן אותו ולהכין אותו להזרקה. אנחנו גם משלבים פילינג במידה וצריך במהלך מתיחת הפנים, וההצלחה היא הרבה יותר גבוהה. הניתוח מתקצר ואורך כשעתיים ואין התאוששות. המטופל לא צריך להתאושש מהרדמה מלאה ולהישאר להשגחה של מספר שעות. ברגע שהניתוח מסתיים, המטופל הולך לביתו. בנוסף, אין כמעט בצקות כי אין הרבה חתכים, את החתך אנו מבצעים לכל אורך קו השיער מסביב לאוזן, כך שלא רואים את הצלקת, ואין שינויים ותנודות בלחץ הדם. גם התוצאה הרבה יותר טבעית כי שרירי ההבעה עדיין עובדים במהלך כל הניתוח. במתיחת הפנים, אנחנו לא מותחים את העור אלא מרימים את הפנים, ממש כמו בניתוח הרמת חזה או ישבן. המראה שמתקבל הוא טבעי, צעיר, ונפלא".

כמה זמן אורך הניתוח?

"הניתוח אורך כשעתיים וחצי, במידה והוא כולל עפעפיים מבלי הרמת שפה עליונה. ניתן לבצע במהלכו גם ניתוח שפתיים בהזרקת שומן לקבל מלאות בשפתיים, וקיצור המרווח בין האף לשפה העליונה. לאחר שבוע מוציאים את התפרים, וארבעה ימים לאחר הניתוח אפשר ורצוי כבר לצאת מהבית".

על איזה מרכיב כל אחד מכם אחראי במהלך הניתוח המשותף?

"הסיבה שאנו מבצעים את הניתוחים יחד ומתקבלת סינרגיה מנצחת היא, שאנחנו מכירים זה את זה היטב ופועלים באמת כמכונה משומנת. לכל אחד מאיתנו יש חלק שהוא מצטיין בו. אני אחראי יותר לצד הניתוחי וד"ר ענבר, אשר מצטיין בתפרים והוא מאוד יסודי ופרפקציוניסט, מבצע בעיקר את התפרים באופן מושלם, בהקדשת זמן ומקצוענות רבה בכל תפר, כך שלא תישארנה צלקות כמעט בהמשך. ד"ר ענבר אחראי במרפאה על כל נושא האסתטיקה הרפואית: הזרקות, קילופי פנים, מילוי שומן, הצערה, בוטוקס, BPL, ושאיבת שומן בהרדמה מקומית ". אומר ד"ר עזריה.

ניתוחי חזה

גם את ניתוחי החזה והישבן, מבצעים הרופאים בעבודה משותפת, בארבע ידיים, כשכל אחד מהן אמון על החלק שלו בניתוח.

"אנו מבצעים ניתוחי הרמה, הגדלה והקטנת חזה". אומר ד"ר עזריה. "ההגדלות מבוצעות ע"י שתלי סיליקון או בהזרקת שומן עצמי. בעבודה משולבת, ד"ר ענבר ואני מבצעים את הניתוחים הללו בקפידה ובדיוק רב. הניתוח המשותף של הרמת חזה והגדלה אורך כשעה וחצי במקום שלוש שעות והקטנת חזה אורכך כשעה ורבע. אנו מבצעים את השתלת הסיליקון מתחת לשריר בית החזה, כדי שהתוצאה תהיה מצוינת. פיתחנו שיטה ייחודית להקטנת שדיים בצלקת אורכית בלבד, כך שבקושי רואים אותה – במקום צלקת עוגן שהיא מסביב לעטרה ואורכית ועם חתך ארוך נוסף מצד לצד בקפל השד. פתחנו את זה לפני מספר שנים ואנו עובדים בשיטה הזו ומתקבלות צלקות עדינות ובלתי מורגשות כמעט. בנוסף, אנו מבצעים סגירה ע"י מדבקות ולא תפרים, ואחרי שבועיים מוציאים את המדבקות".

לפני ואחרי ניתוח חזה. קרדיט: ד"ר רון עזריה

לפני ואחרי ניתוח חזה. קרדיט: ד"ר רון עזריה

פיתוח טכנולוגי מתקדם

במרפאתם של ד"ר עזריה וד"ר ענבר, פתחו טכנולוגיה ושיטת ייחודית ומתקדמת לביצוע מעקב אחר מושתלות חזה. ד"ר עזריה, אומר: "יש במדינת ישראל לפחות, אם לא יותר, ממאה אלף נשים עם שתלי סיליקון שמישהו צריך לבדוק איתן. זה שירות שאנחנו מתחילים לספק במרפאה. אנו מבצעים בדיקות מעקב, גם אחר מטופלות שלא נותחו אצלנו וכאלו שנותחו לפני שנים. בודקים שאין דליפה מהשתל, שאין קרע, שהשתל נמצא במקום וללא נדידה. בודקים שאין בעיות של הצטברות נוזלים, אם צריך להחליף את השתל, וכן הלאה. חשוב לציין כי, **זו לא בדיקה שמחליפה גילוי מוקדם לסרטן שד**.

באמצעות מכשיר אולטרסאונד מתקדם, אנו בודקים כיצד השתלים נקלטו ומה מצבם. הטכנולוגיה קיימת אומנם, אך מנתח כירורגי שעוסק בתחום שנים רבות ומומחה בו, תמיד יידע טוב יותר מכל טכנאי אולטרסאונד, מה מתרחש בתוך החזה".

ניתוחי ישבן

"ניתוחי ישבן נחלקים ל- 3 סוגים". אומר ד"ר עזריה. "סוג אחד הוא עיצוב הישבן באמצעות שאיבת שומן והוצאת רקמת שומן מסביב לישבן כדי לעצב את המרכז. ישבן מאוד דומה לשד, יש לו שריר, קפל וחריץ ולכן הניתוחים דומים. סוג אחר של ניתוח הוא הזרקת שומן לישבן שהוא ניתוח פופולרי לשינוי נפח הישבן. אנחנו אוהבים לבצע אותו ע"י הזרקת שומן, אותו שומן שאנחנו שואבים מהישבן, אנו מסננים אותו ומזריקים חזרה לישבן במקום שייתן לו נפח. הסוג שלישי הוא הרמת ישבן – ניתוח בהרדמה מלאה, במהלכו מבצעים חתך בקפל ובחלק העליון של הלחי כדי להדק את הישבן למעלה. הניתוח הזה מתאים בעיקר לנשים שירדו הרבה במשקל, שהן רזות, ושרקמת העור שלהן כוללת הרבה צלוליטיס ורפיון".

על המרפאות

המרפאות של ד"ר עזריה וד"ר ענבר ממוקמות בתל אביב – רמת החייל, ובשדרות בן גוריון בחיפה. אל המרפאה בחיפה משתייך סיפור מעניין ומקורי, ד"ר עזריה מספר: "רכשתי בניין טמפלרי ישן ועבדתי על השחזור שלו, כך שבניין המרפאה מקורי, אומנותי ויוצא דופן. הוא מרהיב ביופיו, ומספק שילוב מרתק בין בניין עתיק ומודרני, בשל השיפוץ. בתחתית הבניין ישנה גלידריה והלקוחות יכולים ליהנות ולהתפנק על הטעמים המרעננים במהלך ההמתנה ולאחר הטיפולים. המרפאה כוללת ארבעה חדרים, מזכירות ולובי מרווח, והכל בטוב טעם ובמראה חדשני ואסתטי".

פרטי התקשרות

שדרות בן גוריון 25, קומה 1, חיפה

מעבר לאתר

טלפון נייד: 052-576-7998

 

לפני ואחרי ניתוח אף. קרדיט: ד"ר רון עזריה

לפני ואחרי ניתוח אף. קרדיט: ד"ר רון עזריה


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. שרה מלכין

    רון עזריה ורועי ענבר הצילו אותי. במרפאות אחרות סרבו לעזור לי בתיקון החזה. היחידים שהעזו והיו שם בשבילי לכל אורך הדרך. תודה רופאים יקרים. מומלצים באהבה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר