הפשרת בשר ודגים ללא הפשרה במסעדת אווזיי חיפה בחוצות המפרץ (צילום: משרד הבריאות)
הפשרת בשר ודגים ללא הפשרה במסעדת אווזיי חיפה בחוצות המפרץ (צילום: משרד הבריאות)

בוטל צו הסגירה למסעדת אווזיי חיפה בחוצות המפרץ

במכתב ששלח סגן רופאת מחוז חיפה ד"ר יהונתן דובנוב לבעלים של מסעדת אווזיי חיפה בחוצות המפרץ הוא הודיע על ביטול צו ההפסקה המינהלי שהוצא לעסק: "בהתאם לממצאי הביקורת, רוב הליקויים תוקנו, והוסרה הסכנה החמורה והמיידית לבריאות הציבור שהיתה העילה להוצאת הצו"

פורסם בתאריך: 7.3.23 08:03

סגן רופאת מחוז חיפה ד"ר יהונתן דובנוב חתם אתמול (שני) בערב על ביטול צו ההפסקה המינהלי למסעדת אווזיי חיפה בחוצות המפרץ.

במכתב ששלח לבעלים של המסעדה טופז סלמון כתב ד"ר דובנוב כי הוא מבטל את הצו לנוכח ממצאי ביקורת שנערכה בה אתמול על ידי מפקחת המחלקה לבריאות הסביבה והווטרינר העירוני: "בהתאם לממצאי הביקורת, רוב הליקויים תוקנו, והוסרה הסכנה החמורה והמיידית לבריאות הציבור שהיתה העילה להוצאת הצו. אתם נדרשים להמציא פרשה טכנית חתומה על ידי יועץ מזון עם מדורי עבודה ולפי סוגי המזונות, כולל צורת אחסון לפי סוגי מזונות ופירוט בכתב תוך 14 יום. יובהר כי אם בביקורת חוזרת יתברר כי הליקויים שהיוו את העילה להוצאת הצו יחזרו על עצמם, אשקול הוצאת צו הפסקה מינהלי ללא התראה נוספת".

 

 

כזכור, ביום חמישי הוצא צו סגירה לאווזיי חיפה בשל "מצב תברואתי, תחזוקתי ותפעולי ירוד ביותר, עם ליקויים חמורים מאוד המסכנים באופן מיידי את בריאות הציבור". בביקורת שנערכה במקום הושמדו שיפוד שווארמה של 30 ק"ג שהונח על רצפה לא נקיה ושמונה ק"ג דגים שאינם ראויים למאכל אדם. בין הליקויים שנמצאו: ציוד שאינו בשימוש מאוחסן ללא הפרדה מהמטבח; סלטים חתוכים וחמוצים מונחים על הרצפה ללא כיסוי; סלט כרוב וגזר מוכן מאוחסן בתוך פח אשפה לא נקי וללא תאריך הכנה; הפשרת בשרים מתבצעת ללא הפרדה, כאשר בשר בקר מופשר ליד דגים; נעשה שימוש בקרטונים לכיסוי מגשי בשר מופשרים בניגוד למותר; מתבצע תהליך של בישול כנפיים, הקפאה והפשרה נוספת; מזון מופשר בטמפרטורה גבוהה, ועוד.

 

סלט כרוב וגזר מאוחסן בפח אשפה במסעדת אווזיי חיפה בחוצות המפרץ (צילום: משרד הבריאות)

סלט כרוב וגזר מאוחסן בפח אשפה במסעדת אווזיי חיפה בחוצות המפרץ (צילום: משרד הבריאות)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר