אופיר צרפתי ז"ל בעבודה ב-BBB בקריון
אופיר צרפתי ז"ל בעבודה ב-BBB בקריון

BBB בקריון יערוך ערב זיכרון לאופיר צרפתי

בשבת השחורה נחטף אופיר צרפתי לעזה, ולפני חודש אותרה גופתו על ידי צה"ל ושב"כ והושבה לישראל. ביום חמישי יערכו לו חבריו לסניף BBB בקריון, שבו עבד, ערב לזכרו בנוכחות חברתו שניצלה מהטבח והוריו. מנהלת הסניף: "החברים ייצרו בקבוקים של ג'ק דניאלס דבש, שזה המשקה האהוב עליו, ועליהם מוטבע שמו"

פורסם בתאריך: 4.1.24 08:38

בסניף של מסעדת ההמבורגרים BBB בקריון יתקיים ביום חמישי הבא, 11 בינואר, ערב זיכרון לאופיר צרפתי ז"ל, בן 27 מקרית אתא, שנרצח בשבי החמאס.

צרפתי בילה במסיבה ברעים עם חברתו שובל גל, ושם הוא חגג את יום הולדתו ה-27. עם פרוץ מתקפת החמאס ניסו השניים להימלט ברכב ביחד עם חברתם שי מורנו. צרפתי הכניס את גל ומורנו למכונית שחילצה אותן, אך לו לא נותר מקום. ניסיונותיו להיכנס לתא המטען של הרכב לא צלחו. שתי הבנות ניצלו, וצרפתי נחטף לעזה. בתחילת דצמבר אותרה גופתו על ידי צה"ל ושב"כ ברצועת עזה והושבה לישראל. הוריו קיבלו את הבשורה המרה על הירצחו בבודפשט, לשם טסו כאורחיה של מכבי חיפה במשחק מול ראן הצרפתית במסגרת הליגה האירופית.

צרפתי עבד במשך כמה שנים ב-BBB בקריון, ובערב הזיכרון ישתתפו גם חברתו שובל והוריו רישל וחנן. במהלך הערב תעבוד המסעדה במתכונת מיוחדת, וכל הכנסותיה ייתרמו למטה ההנצחה שהוקם לזכרו של אופיר ולעמותת אחים לחיים שהיא עמותת סיוע למילואימניקים.

 

אופיר צרפתי ז"ל בעבודה ב-BBB בקריון

אופיר צרפתי ז"ל בעבודה ב-BBB בקריון

 

 

מנהלת הסניף קוראל איבגי מספרת על הקשר החם שנשאר בין צרפתי לאנשי הצוות של המסעדה, גם לאחר שהפסיק לעבוד בה: "לאורך כל התקופה שבה אופיר היה חטוף, השארנו לו שולחן ריק במסעדה בתקווה שישוב. בערב צוות שקיימנו בשנה שעברה הוא היה חלק מהצוות, ואת מטה ההנצחה לזכרו הקימו חבריו שהם עובדים שלנו לשעבר. רצינו לעשות משהו למען המשפחה שמעוניינת להנציח את אופיר, ובמסגרת זו אנחנו מארגנים ערב הוקרה והנצחה".

מה צפוי בערב לזכרו של אופיר?

"אנחנו הולכים לשנות לערב אחד את הקונספט של המסעדה, שתהפוך לסוג של אולם אירועים. לא תהיה בה ישיבה בשולחנות אלא עמדות של אוכל, ומסביב נפזר מחצלות ופופים. יהיו דוכני מכירה של צמידים ושרשראות שיוצרו במיוחד לזכרו של אופיר, חולצות ממותגות עם תמונה שלו ושל מכבי חיפה שאותה הוא העריץ, ובר קוקטיילים עם קוקטייל שהוא אהב. החברים גם ייצרו בקבוקים של ג'ק דניאלס דבש, שזה המשקה האהוב עליו, ועליהם מוטבע שמו. ותהיה כמובן עמדת זיכרון. הרווחים יגיעו ממכירת האקססוריז, האוכל והשתייה, וחשוב לציין שאין תשלום בכניסה. אנשים מוזמנים לבקר בעמדת זיכרון של אופיר, ומי שרוצה יכול לקנות ומי שלא – לא. הכל באהבה".

המארגנים מבקשים להזמין אמנים שישתתפו בערב ההנצחה, וכבר גייסו את הזמר עומרי סבח. אמנים שמעוניינים לקחת חלק באירוע מוזמנים להתקשר לטלפון מס' 04-8776633.

 

ההזמנה לערב ההנצחה של אופיר צרפתי ז"ל

ההזמנה לערב ההנצחה של אופיר צרפתי ז"ל

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר