הספינה "מאווי מרמרה" בשנת 2010 (ויקישיתוף, free gaza movement, CC-by SA-2.0)
הספינה "מאווי מרמרה" בשנת 2010 (ויקישיתוף, free gaza movement, CC-by SA-2.0)

יהב לחברי הקואליציה: הפעילו לחץ על השרים בנושא המרמרה

בישיבת הקואליציה שנערכה היום לפני ישיבת מועצת העיר ביקש ראש העיר יונה יהב מהנוכחים לפנות לשרי הממשלה במטרה למנוע את הסטת משט "מרמרה 2" לחופי חיפה. חבר בקואליציה: "יהב אמר שהמשט צריך להגיע לחיפה ושלא התייעצו איתו בעניין"

פורסם בתאריך: 21.5.24 18:50

נושא משט "מרמרה 2" ממשיך להטריד את ראש העיר יונה יהב. בישיבת הקואליציה שנערכה היום לפני ישיבת מועצת העיר ביקש יהב מהנוכחים לפנות לשרי הממשלה במטרה למנוע את הסטת המשט לחופי חיפה.

"יהב אמר שמשט 'מרמרה 2' צריך להגיע לחיפה ושלא התייעצו איתו בעניין", מסר חבר בקואליציה ל"כלבו – חיפה והקריות", "חברי המועצה שאלו איך אפשר לעזור, והוא אמר שכל אחד יפנה לחברי הממשלה ולחברי הכנסת שלו".

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", בעיריית חיפה חוששים מהסטת הספינות במשט לחיפה. כזכור, לאחרונה פורסם כי משט של שלוש ספינות עם ציוד הומניטרי ועליהן 1,200 אנשים מ-30 מדינות, מתוכנן לצאת מטורקיה לעזה. בהמשך דווח כי יציאתו של המשט נדחתה, ועכשיו לא ברור אם הוא יתקיים ומתי.

 

 

אל העירייה הגיע מידע שלפיו המטה לביטחון לאומי (המל"ל) הטיל על חיל הים להסיט את המשט – אם אכן יתקיים – לחופי חיפה. יהב זעם, התקשר למפקד חיל הים אלוף דוד סער סלמה ודרש לשנות את ההחלטה. לדבריהם של בכירים בעירייה, נציגי חיל הים נשלחו להרגיע את יהב, אך זה הבהיר נחרצות כי הדבר אינו מקובל עליו.

"יהב חושש מאוד מכיוון שחיפה היא עיר מעורבת", אמר אז גורם בעירייה, "הוא שוחח עם מפקד חיל הים והבהיר לו באופן ברור את דעתו על כך. הוא צריך שיבואו לפה פעילי ימין ופעילים פרו פלסטינים? לך תדע איך הסיפור הזה יסתיים, אולי אפילו בהרוגים".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יהב צודק הוא מקדים תרופה למכה ודואג לבטחון העיר ותושביה תחילה וזהו תפקידו כל הכבוד רואה את הסכנה הנשקפת מכיוון הפרופלסטיניים והקיצונים שעלול להתדרדר להתנגשויות אלימות חסימות כבישים ונזקים עקיפים כעומסי תנועה וחשמות כבישים ישר כח יהב כל הכבוד .

  2. יוסי

    אדון יהב, קח מטאטא ותתחיל לנקות את העיר. העיר מטונפת וצא מהסרט שאתה חי בו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר