הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
הכרמלית (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

סוף סוף: נחתם ההסכם הקיבוצי עם עובדי הכרמלית

משרד האוצר חתם על הסכם קיבוצי עם עובדי הכרמלית, וזאת לאחר שהעובדים ניהלו מאבק שנמשך כשמונה שנים. בין הנושאים שהשיגו העובדים בהסכם: העלאת שכר, תוספת של ימי חופשה, הגברת הביטחון התעסוקתי ושיפור בתשלום עבור ימי מחלה

פורסם בתאריך: 8.12.19 17:00

סוף לסאגה המתמשכת: היום (ראשון) חתם משרד האוצר על הסכם קיבוצי עם עובדי הכרמלית, וזאת לאחר שהעובדים ניהלו מאבק שנמשך כשמונה שנים.

על ההסכם חתמו סגן הממונה על השכר במשרד האוצר, אגף התחבורה של ההסתדרות הכללית וועד עובדי הכרמלית, כאשר את החברה ייצגו האחראי על התאגידים העירוניים ישראל בן שלום, יו"ר דירקטוריון חברת הכרמלית תמי ברק, מנכ"ל חברת הכרמלית אבישי הדר והיועץ המשפטי של החברה זוהר נסים. אישור ההסכם יובא לאישור דירקטוריון החברה בישיבה שתתקיים ב-19 בדצמבר.

 

 

בין הנושאים שהשיגו העובדים בהסכם הקיבוצי: העלאת שכר, תוספת של ימי חופשה, הגברת הביטחון התעסוקתי ושיפור בתשלום עבור ימי מחלה.

לוטן רז, חבר בוועד העובדים וממובילי המאבק אמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "אנחנו שמחים שהמסע המפרך להשגת הסכם קיבוצי לעובדי הכרמלית הגיע היום לקצו עם הסכם שמשפר את השכר של העובדים ואת תנאיהם. גורמים רבים פעלו נגדנו וניסו למנוע את ההסכם, אבל אי אפשר היה לשבור את הנחישות, את ההתמדה ואת האחדות של העובדים. אנחנו רוצים להודות לחברים ולנוסעים שעמדו לצדנו ונאבקו למעננו. הדרך לקביעת תנאי העסקה הולמים לעובדים היא עדיין ארוכה, אבל אחרי מאמצים רבים אנחנו מברכים על ההישג".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עושים סדר בהעסקה המפלה מול עובדי העיריה

    יש לייצר הסכם דומה לכל שאר עובדי תאגידי העיר שעוד לא חתמו על הסכם קיבוצי

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר