מחלף ביאליק צפון (צילום: יניב אזולאי)
מחלף ביאליק צפון (צילום: יניב אזולאי)

ארבעה גשרים חדשים ייבנו בקרית ביאליק מעל כביש 22

הקמת הגשרים, שניים לתנועת כלי רכב ושניים להולכי רגל ורוכבי אופניים, יחברו את שכונת נאות אפק החדשה עם ביאליק הוותיקה. עלות הפרויקט: כ-87 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 30.10.22 20:48

החברה הכלכלית קרית ביאליק פרסמה מכרז להקמת ארבעה גשרים חדשים שיחברו את שכונת נאות אפק לביאליק הוותיקה.

על פי התכנון, שני גשרים יוקמו משני צדדיו של הגשר הקיים – גשר התל, המחבר את רחוב התל מכיכר השופר עד הכניסה לבית העלמין. הגשר שייועד לתנועת כלי רכב יהיה בעל שני נתיבי תנועה בכל כיוון. הגשר מצפון לגשר התל ישמש את הולכי הרגל ורוכבי האופניים.

גשר נוסף יהיה גשר להולכי רגל, שיחבר את נאות אפק מרחוב יגאל בשן לכביש 10, שימשיך את רחוב האצ"ל צפונה במקביל לכביש 22. הגשר יתחבר לכביש 10 בצורת שבלול.

הגשר הרביעי יחבר את נאות אפק מרחוב נעמי שמר לרחוב ז'בוטינסקי ויהווה את אחת הכניסות הראשיות לשכונה. הגשר ייועד לכלי רכב בלבד. כל הגשרים יעברו מעל כביש עוקף הקריות (22).

 

 

למכרז להקמת הגשרים ניגשו חברות התשתיות הגדולות ביותר בארץ. המכרז ייסגר בעוד כחודש וייבחר הקבלן הזוכה. העלות הנאמדת של הפרויקט – כ-86.8 מיליון שקלים.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "הקמת הגשרים החדשים תחבר את נאות אפק לשכונות הוותיקות של קרית ביאליק באזור שכונות אפק וצור שלום, כדי לאפשר רציפות תחבורתית והנגשה מקסימלית לשכונה החדשה, שכעת יש לה שתי כניסות ושתי יציאות בלבד. הגשרים החדשים יתווספו למחלף ביאליק צפון, מחלף ח"ן, שמחבר בין השכונה החדשה לבין פארק התעסוקה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר