סתו הלוי ז"ל (צילום: פייסבוק, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
סתו הלוי ז"ל (צילום: פייסבוק, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

חודשיים לפני חתונתה: סתו הלוי מקרית ביאליק נהרגה בתאונה ביוון

סתו הלוי, בוגרת תיכון אורט קרית ביאליק, נהרגה שלשום (שני) בתאונת טרקטורון בסנטוריני, יוון. היא הובהלה לבית החולים באי, שם נאבקו הרופאים על חייה, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. ביולי הקרוב הייתה אמורה להינשא לבן זוגה, מייק

פורסם בתאריך: 10.5.23 12:14

סתו הלוי (27) מקרית ביאליק נהרגה שלשום (שני) בתאונת טרקטורון באי סנטוריני ביוון.

הלוי, בוגרת תיכון אורט קרית ביאליק, למדה בכיתת נחשון והייתה תלמידה מצטיינת ואהודה. בצבא שירתה ביחידת 8200 היוקרתית. בחמש השנים האחרונות למדה רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. היא עבדה כעוזרת רופא בהדסה הר הצופים וכן כאנליסטית בחברת סייבר בתל אביב.

 

 

מחקירה ראשונית של התאונה עולה, כי הלוי, שנהגה בטרקטורון סטתה מהשביל והתנגשה בעץ. היא הובהלה לבית החולים באי, שם נאבקו הרופאים על חייה, אולם לבסוף נאלצו לקבוע את מותה. חברתה שרכבה איתה על הטרקטורון נפצעה באורח קל. המשטרה המקומית חוקרת את הנסיבות שהובילו לתאונה.

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי ספד לסתו בדף הפייסבוק שלו: "ביולי הקרוב עמדה סתו להינשא לבחיר ליבה, מייק. במקום לצעוד עמה לחופתה, נלווה אותה למנוחת עולמים בעירנו, קרית ביאליק. סתו הצטיינה בכל, ועתיד גדול נשקף לה. במהלך חופשה עם בן זוגה מצאה את מותה, כה צעירה, ולבנו כואב. איזו החמצה. בשם תושבי קרית ביאליק, אני שולח תנחומים כנים למשפחת הלוי היקרה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר