הפשיטה על המוסך (צילום: דוברות המשטרה)
הפשיטה על המוסך (צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה פשטה על מוסך שביצע שינויים ברכבים

הסוף לקולות הירי והאזעקה מרכבים? לאחר שבמשטרה קיבלו תלונות על רעש מאופנועים וממכוניות שנשמע כמו אזעקה או ירי, בחקירה התברר כי השינויים מבוצעים במוסך בקרית ביאליק. שוטרים וגורמי אכיפה אזרחיים פשטו על המקום. עורך הדין שמייצג את המוסך: "החברה נדהמה לקבל את הטענות ואת הפרסומים הבלתי נכונים של המשטרה"

פורסם בתאריך: 14.11.23 10:21

מתחילת המלחמה התקבלו במחוז חוף של משטרת ישראל תלונות על רעש מאופנועים וממכוניות אשר נשמע כמו רעש של אזעקה או ירי. בחקירה של המשטרה התברר כי הרעש נגרם בשל שינוי מכני שבעלי הרכבים מבצעים באגזוזים בניגוד לחוק.

בחקירה התברר היכן מבוצעים השינויים הללו, ובמבצע של המשטרה וגורמי אכיפה אזרחיים הם ערכו אתמול (שני) פשיטה נגד מוסך בקרית ביאליק אשר עוסק בהוספת חלקים, בשינויים באגזוזי לחץ ובשיפורי מנוע בקריית ביאליק.

בפעילות שהובילה תחנת משטרת זבולון השתתפו יחידת השיטור ביאליק, פרקליטות חיפה (אזרחי), מס הכנסה, מע"מ, משרד העבודה, הביטוח הלאומי, חברת חשמל ושירותי הכבאות וההצלה.

 

 

עוד נמסר מהמשטרה כי בוחני התנועה איתרו במקום רכב שבוצעו בו שיפורים במנוע ובמבנה ללא אישורים, והוא הוחרם ונגרר לתחנה; הביטוח הלאומי איתר עובדים שהועסקו בדיווח כוזב, והם והבעלים זומנו לחקירה; מפקחי מע"מ ומס הכנסה איתרו ליקויים בדיווח וניהול ספרים כוזב, והבעלים הוזמן להמשך חקירה במשרדי מע"מ והוטל עליו קנס מינהלי; פקחי מס קנייה איתרו דיווחים ורישומים כוזבים בעסק, והבעלים זומן לחקירה וצפוי לקנס של 500,000 שקל; ומשרד התחבורה ומפקחי משרד העבודה זימנו את בעלי העסק לחקירה, בעקבות חריגה מתנאי העסקה והפעלה של המוסך.

עו"ד אייל שטייניץ שמייצג את המוסך מסר בתגובה: "החברה נדהמה לקבל את הטענות ואת הפרסומים הבלתי נכונים שהוציאה משטרת ישראל. החברה מאשרת כי אכן היתה ביקורת מקובלת וסבירה מכוח הדין במוסך, כי המנהלים שיתפו פעולה וכי המוסך עובד וימשיך לעבוד כרגיל. לעניין הטענות לשיפורי הרכב, החברה מבהירה כי מדובר ברכב שהגיע לתיקון פח, ולא ברור כיצד נעשה שימוש ציני בשיוך עבירה בקשר עם כלי הרכב לחברה. עותק כרטיס הרכב נמסר לנציגי החוק שקיבלו את הטענות, והם מחזיקים בראיות המזכות את החברה מכל חשד. להשלמת התמונה, החברה מציינת כי היא איננה עושה שיפורים במנוע ללא אישורים ו/או מתקינה מערכות שגורמות לרעש ברכבים. החברה טוענת כי מדובר בפרסום שנולד בתלונה כוזבת מאת מתחרה ישיר של המוסך המצליח, שקשריו עם מקבלי ההחלטות מטעם נציגי החוק עוד ייבחנו בבית המשפט".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אדי

    לא סובל עורכי דין. ממתי רשיון עריכת דין הפך לרשיון לשקר ולסלף עובדות. עורך דין אמור להציג 10% מהאמת כאמת המוחלטת ולא להציג 100% שקרים שיש בהם כדי שיבוש הליכי חקירה ומשפט.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר