המרכז המסחרי אפקה סנטר בנאות אפק (צילום: דוברות העירייה)
המרכז המסחרי אפקה סנטר בנאות אפק (צילום: דוברות העירייה)

קרית ביאליק: המרכז המסחרי החדש אפקה סנטר יחל לפעול בתחילת 2024

המרכז המסחרי אפקה סנטר בשכונת נאות אפק מתנשא לגובה של ארבע קומות בשטח של כ-9,000 מ"ר. שתי הקומות הראשונות הן קומות המסחר ושתי הקומות העליונות הן קומות המשרדים. החנייה התת קרקעית מכילה כ-100 מקומות חנייה

פורסם בתאריך: 19.12.23 01:13

בתחילת 2024 יחל לפעול בשכונת נאות אפק בקרית ביאליק המרכז המסחרי אפקה סנטר, שהוקם על שטח של כשישה דונם בהצטלבות הרחובות נעמי שמר ויגאל בשן, קרוב לכניסה הדרומית לשכונה. עד כה אוכלסו בשכונה החדשה כ-2,000 דירות, הוקמו בה שני בתי ספר, מיתרים וצלילים, 17 גני ילדים, תשעה מעונות יום, שני אולמות ספורט ובית כנסת.

סיור העבודה של הנהלת העירייה באפקה סנטר (צילום: דוברות העירייה)

סיור העבודה של הנהלת העירייה באפקה סנטר (צילום: דוברות העירייה)

המרכז המסחרי תוכנן כך שיהווה מוקד משיכה לתושבי השכונה עם נגישות מרבית להולכי רגל, רוכבי אופניים ואימהות עם עגלות ילדים. למרכז קומת חנייה תת קרקעית עם כ-100 מקומות חנייה. בימים אלו מוקם בסמוך למרכז המסחרי גשר להולכי רגל ורוכבי אופניים שיחבר את שכונת נאות אפק עם שכונת צור שלום הוותיקה.

המרכז המסחרי מתנשא לגובה של ארבע קומות בשטח של כ-9,000 מ"ר. שתי הקומות הראשונות הן קומות המסחר ושתי הקומות העליונות הן קומות המשרדים.

 

 

עד כה נחתמו הסכמי השכירות עם שלוש קופות החולים: כללית, מכבי ולאומית, עם רשת הסופרמרקטים AM-PM, סופרפארם, חדר כושר Icon מבית הולמס פלייס, רשת החמנייה, לה גופרה, עידן 2000, קפה נינה ועוד. בהמשך ייפתחו במרכז בתי קפה, מסעדות, מאפיות ובתי עסק נוספים. המשרדים בקומות העליונות פורסמו למכירה.

גג הבניין אף הוא יהיה פונקציונאלי וישמש לג'מבורי ופעילות אקטיבית תחת כיפת השמיים, בתי קפה באוויר הפתוח ושימושים נוספים. המעליות תוכננו להגיע לגג הבניין, כדי לאשר נגישות לבעלי צרכים מיוחדים.

יזמית המרכז המסחרי החדש היא חברת סלע בינוי ואדריכל הפרויקט הוא גיא ארבל מחברת אורן מ.א.ז. אדריכלים בע"מ.

ביום ראשון ערכו חברי הנהלת העירייה וחברי הנהלת הפרויקט סיור עבודה במרכז החדש כדי להתרשם מקרוב מהמקום.

ראש העירייה אלי דוקורסקי: "באירוע הנחת אבן הפינה לשכונת נאות אפק לפני כעשור אמרתי שמי שרוכש דירה בשכונה משקיע במניה בטוחה. הביקוש הגובר לדירות בשכונה מוכיח כי צדקתי. פתיחת המרכז המסחרי תאפשר לתושבי השכונה לקבל את כל השירותים בתוך השכונה בלי להניע את הרכב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר