חשד לרצח שני בקרית אתא | צילום: Freepik
חשד לרצח שני בקרית אתא | צילום: Freepik

בתוך שלוש שעות: חשד לרצח שני ואירוע ירי שלישי בקרית אתא

המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר (שישי) עם קבלת דיווח על אירוע ירי לעבר אדם ברחוב הרב עוזיאל בקרית אתא. הרקע לאירוע, ככל הנראה, פלילי. מוקדם יותר היום נורה למוות צעיר כבן 20 בקיוסק בעיר, ולאחר מכן בוצע ירי גם לעבר מונית

פורסם בתאריך: 10.5.24 18:31

המשטרה פתחה בחקירה לפני זמן קצר (שישי) עם קבלת דיווח על אירוע ירי לעבר צעיר כבן 29 ברחוב הרב עוזיאל בקרית אתא. מותו נקבע על ידי גורמי הרפואה. כוחות משטרה של תחנת זבולון נמצאים במקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע לצד איסוף ממצאים מהזירה. ניידות סורקות אחר מעורבים.

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 17:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על צעיר שנפצע באירוע אלימות ברחוב הרב עוזיאל בקרית אתא. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על צעיר כבן 20 ללא סימני חיים, עם פציעות חודרות וקובעים את מותו".

 

 

מוקדם יותר היום, בשעות הצהריים, נורה למוות צעיר בשנות ה-20 לחייו בקיוסק ברחוב שדרות הציונות.

ממד"א נמסר: "בשעה 13:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על גבר שנפצע באירוע אלימות ברחוב שיבת ציון בקרית אתא. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על צעיר כבן 20 ללא סימני חיים וקובעים את מותו".

בסביבות השעה 16:00 היום, כשעתיים שעות לאחר החיסול לאור יום בקיוסק, נרשם אירוע ירי נוסף בעיר לעבר מונית בשדרות הציונות פינת העצמאות. לא היו נפגעים באירוע זה וטרם ברור מה נסיבותיו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר