משמאל לימין: הרב פיני מרטון, הרב דוד לאו וראש העירייה אלי דוקורסקי (צילום: דוברות העירייה)
משמאל לימין: הרב פיני מרטון, הרב דוד לאו וראש העירייה אלי דוקורסקי (צילום: דוברות העירייה)

הונחה אבן הפינה לאגף החדש של בית הכנסת בגבעת הרקפות

הרב הראשי לישראל דוד לאו אמר בטקס: "רוב הבעיות שלנו נובעות מכך שאנו לא מדברים האחד עם השני אלא האחד על השני. בואו ניתן לליבנו לראות את המעלות של חברינו ולא את חסרונם. בית הכנסת השכונתי הוא מקום המאחד את כולם"

פורסם בתאריך: 21.3.21 23:47

ביום חמישי האחרון התקיים טקס הנחת אבן פינה לאגף החדש של בית הכנסת הקהילתי בגבעת הרקפות בקרית ביאליק. בטקס השתתפו הרב הראשי לישראל דוד לאו, ראש העירייה אלי דוקורסקי ורב השכונה פיני מרטון.

הרב פיני מרטון אמר בטקס, כי בזמן הקמתו של בית הכנסת הוא נראה גדול ממדים עם 120 מקומות הישיבה שבו. אלא שלאורך השנים קהל המתפללים בשכונה גדל והלך ונוצר צורך בהרחבת בית הכנסת. הרב מרטון הודה לתורמים הרבים ולעיריית קריית ביאליק, שבזכותם יוקם האגף החדש.

 

 

דוקורסקי: "בימים אלה של שיח מפלג, אני שמח כי בקרית ביאליק, תחת קורת בית הכנסת הקהילתי, נפגשים כולם: הדתיים והחילוניים, יוצאי ארצות אשכנז ויוצאי ארצות ספרד. במשפחת קרית ביאליק יש מקום לכולם". דוקורסקי הוסיף כי בית הכנסת בגבעת הרקפות היה מבנה הציבור הראשון שהקים כראש עירייה.

הרב לאו אמר בטקס: "רוב הבעיות שלנו נובעות מכך שאנו לא מדברים האחד עם השני אלא האחד על השני. בואו ניתן לליבנו לראות את המעלות של חברינו ולא את חסרונם. בית הכנסת השכונתי הוא מקום המאחד את כולם".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר