משה אמויאל ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של משה אמויאל)
משה אמויאל ז"ל (צילום מתוך דף הפייסבוק של משה אמויאל)

משה אמויאל, בכיר בעיריית קרית ביאליק, הלך לעולמו בנסיבות טרגיות

משה אמויאל (48), בכיר בעיריית קרית ביאליק, נפטר הבוקר לאחר יומיים שבהם נאבק על חייו בנסיבות טרגיות. אמויאל, ששימש כאחראי על המוקד העירוני, הוא היה אהוב על הבריות, וחבריו ומכריו מספרים על איש עם לב גדול, שתמיד עזר לכולם. הוא נטמן היום בבית העלמין בצור שלום

פורסם בתאריך: 22.1.23 17:22

אבל בקריות: משה אמויאל (48), בכיר בעיריית קרית ביאליק, הלך לעולמו הבוקר (ראשון) לאחר יומיים שבהם נאבק על חייו בנסיבות טרגיות.

אמויאל שימש במספר תפקידים בעיריית קרית ביאליק, ובהם אחראי על המוקד העירוני. הוא היה אהוב על הבריות, וחבריו ומכריו מספרים על איש עם לב גדול, שתמיד עזר לכולם.

הצלם רפי זוהר שצילם את אמויאל בפעם האחרונה לפני שלושה שבועות ספד לו בפייסבוק: "משה אמויאל, האיש עם הלב הגדול, תמיד עם חיוך. הכרנו לפני שנים באירוע התנדבותי. תמיד היית למען כולם. תמיד עזרת לאנשים ושימחת אותם. כשהיינו נפגשים באירועים, תמיד ביקשת שאצלם אותך בשחור-לבן. מי דמיין שלפני שלושה שבועות אצלם אותך בפעם האחרונה. כמה הלב כואב. כמה עצוב. יהי זכרך ברוך".

 

משה אמויאל ז"ל, התמונה האחרונה (צילום: רפי זוהר)

משה אמויאל ז"ל, התמונה האחרונה (צילום: רפי זוהר)

 

 

ראש העיר קרית ביאליק אלי דוקורסקי ספד לאמויאל: "בצער רב אנו נפרדים מחברנו האהוב והמוערך משה אמויאל. מותו, צעיר כל כך ומוקדם כל כך, נפל עלינו כרעם ביום בהיר. משה הגיע לעירייה לפני 11 שנים והחל לעבוד כמוקדן במוקד העירוני. הוא נכנס ללבבות העובדים והממונים, אך בעיקר זכה להוקרת תודה מצד תושבי הקריה שזכו ממנו לשירות אדיב ומקצועי. מאות מכתבי הערכה זרמו לעירייה המדברים בשבחו. לימים החל משה לנהל את אתר האינטרנט העירוני ולרכז את ועדת מל"ח (משק לשעת חירום). בשנת 2017 הוא נבחר כעובד המצטיין של העירייה וייצג אותנו בתחרות הארצית של העיתון 'ידיעות אחרונות'. משה התאפיין בענווה, בצניעות ובנועם הליכותיו. מראהו המחויך ליווה אותי לאורך שנות העבודה המשותפת, ובמיוחד מאז יום חמישי. אהבתי אותו מאוד והערכתי אותו. למדתי ממנו לא מעט בתחומי המדיה. הוא תמיד כרה אוזן לעזור ולסייע. משה אהב אהבת נפש את משפחתו. ילדיו היו כל עולמו. אהדתו למכבי חיפה הריצה אותו למשחקיה השונים. קשה לי לדבר עליו בלשון עבר. אני כואב את הסתלקותו המוקדמת כל כך. קרית ביאליק והעירייה איבדו אדם, איש מיוחד. יהי זכרו ברוך".

קובי פינטו, מנהל המוקד העירוני בעיריית קרית מוצקין ומנהל קבוצת הפייסבוק הגדולה "הורים בקריות", ספד גם הוא לאמויאל: "לא נתפש. משה אמויאל, תושב קרית ביאליק, איש שכולו אור ואופטימיות, קולגה ואדם מיוחד, נפטר הבוקר. משה, חבר הקבוצה, עבד בעיריית קרית ביאליק במגוון תפקידים, והיה איש אהוב על הבריות".

אמויאל ז"ל היה אוהד שרוף של מכבי חיפה והתייצב בכל משחקי הקבוצה בארץ וגם בחו"ל. רק לאחרונה הוא העלה פוסטים בפייסבוק בגנות היחס המשטרתי אשר לו זוכים האוהדים.

אמויאל נטמן היום בבית העלמין בצור שלום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר