עידן ורד. ייפול בין הכיסאות (צילום: ניר קידר)
עידן ורד. ייפול בין הכיסאות (צילום: ניר קידר)

ההתאחדות עלולה לטרפד את עסקת ורד

אם יתברר להתאחדות לכדורגל שאת המשא ומתן למכירתו של עידן ורד למכבי חיפה מנהל אלי טביב, היא תמנע את העברתו לשורות הירוקים

פורסם בתאריך: 19.7.18 08:12

במחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל עוקבים אחר המשא ומתן בין מכבי חיפה לבית”ר ירושלים על העברתו של עידן ורד לשורות הירוקים בניסיון להבין מול מי מנהלת מכבי את המגעים – הבעלים הרשמי אלי טביב או הבעלים בפועל אלי אוחנה.

“אני מתעדכן על המהלכים מהתקשורת, אבל אלי איש עדיין לא פנה ולא הציע עסקה לרכישתו של ורד – לא מחיפה ולא משום קבוצה אחרת”, אמר אוחנה ל”כלבו – חיפה והצפון” אתמול (רביעי). דברים דומים אמר אוחנה כבר לפני שבועיים ולא הסתיר את מערכת היחסים העכורה שלו עם טביב. לדבריו, הוא הגורם היחיד בבית”ר שרשאי לנהל משאים ומתנים על מכירה או על השאלה של שחקנים.

“אנחנו עוקבים מקרוב אחרי כל מה שמתרחש בבית”ר, כולל עסקת המכירה של ורד אם זו תצא אל הפועל”, אמר ל”כלבו – חיפה והצפון” גורם בכיר במחלקה המשפטית של ההתאחדות.

 

 

בהתאחדות לכדורגל חושדים כי טביב, שהקבוצה אמנם שייכת לו אך נאסר עליו לפעול במסגרת המועדון, הוא זה שאחראי על המשא ומתן למכירתו של ורד למכבי. גורמים בהתאחדות אמרו השבוע כי אם כך הוא הדבר תמנע ההתאחדות את העסקה, אלא אם יתקבל אישור מאוחנה כי הוא חתום על העברה.

אוחנה ממשיך לטעון בתוקף כי לו לא ידוע על עסקה שנרקמת בין המועדונים, ולדבריו “אני יודע מה לעשות אם תתבצע אלי פנייה כזאת”.

בעניין אחר, כפי שפורסם לראשונה כאן, עסקת העברתו של הקשר הקמרוני ג’ורג מנדז’ק נתקעה בשל דרישתה של קבוצתו הצ’כית של מנדז’ק ספרטה פראג לקבל חצי מיליון יורו על כרטיס השחקן שלו, וזאת לאחר שהשחקן וסוכניו הבטיחו לחיפה כי אין לצ’כים כל דרישה על הכרטיס. מכבי, שמעוניינת מאוד בקשר, הפעילה לחץ על ספרטה פראג, וכעת נראה כי הצדדים קרובים לפשרה שבמסגרתה תקבל הקבוצה הצ’כית תמורה נמוכה על שחרורו של מנדז’ק והוא יצטרף למכבי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר