ג’ורג’ מנדז’ק. גם ספרטה פראג רוצה נתח מהעסקה (צילום: Lokomotive74 מתוך Wikipedia)
ג’ורג’ מנדז’ק. גם ספרטה פראג רוצה נתח מהעסקה (צילום: Lokomotive74 מתוך Wikipedia)

מסתמן: הקמרוני מנדז’ק לא יגיע למכבי

רגע לפני יציאתה למחנה האימון בהולנד התבשרה מכבי חיפה כי ספרטה פראג הצ’כית דורשת חצי מיליון יורו על כרטיס השחקן של הקשר האחורי ג’ורג’ מנדז’ק

פורסם בתאריך: 11.7.18 13:10

אכזבה קשה למכבי חיפה: בשלב זה נראה כי הקשר האחורי הקמרוני ג’ורג’ מנדז’ק לא יצטרף לקבוצה. בתחילת השבוע, רגע לפני יציאתה למחנה האימון בהולנד, התבשרה הקבוצה כי ספרטה פראג הצ’כית דורשת חצי מיליון יורו על כרטיס השחקן של מנדז’ק, והקשר לא יגיע למחנה.

למנדז’ק בן ה־29 יש חוזה בספרטה לעונה הקרובה, אך במכבי טוענים כי הובטח לה שהשחקן ישוחרר ללא תמורה לאחר שהוא הושאל בינואר למץ הצרפתית ללא דמי השאלה. עוד טוענים במועדון כי כל תנאיו של מנדז’ק סוכמו וכי הוא אמור היה להשתכר כחצי מיליון יורו בעונה, אך אז חישבו הצ’כים את צעדיהם מחדש והציגו דרישה לקבלת חצי מיליון יורו תמורת שחרורו.

בעניין אחר, דבריו של הבעלים בפועל של בית”ר ירושלים אלי אוחנה בשבוע שעבר ב”כלבו”, ולפיהם איש ממכבי לא פנה אליו בעניינו של הקשר עידן ורד, סייעו לקידומה של העסקה. גורמים במכבי שוחחו עם אוחנה וסיכמו איתו שלאחר צמד המפגשים של בית”ר מול צ’יחורה סצ’חרה הגיאורגית במוקדמות הליגה האירופית יצטרף ורד לקבוצה תמורת חצי מיליון דולר, ומכבי לא תידרש להעביר שחקנים לבית”ר.

 

 

במועדון עוקבים אחר קצב מכירת המנויים לעונה הבאה, ולמרות החשש הגדול מירידה חדה במספר המנויים לנוכח הכישלונות של השנים האחרונות, מתברר כי עד כה, עשרה ימים מאז תחילת המכירה, מכרה מכבי 3,800 מנויים – כעשרה אחוזים בלבד פחות מאשר בתקופה המקבילה אשתקד.

לאחר הסולחה בין נשיא מכבי יעקב שחר לראש העיר יונה יהב והסיכום הכמעט סופי בין השניים על הקמת המוזיאון של המועדון במתחם האיצטדיון העירוני, שוקדים במכבי על הכנת התוכניות לבניית המוזיאון. מי שצפוי לעמוד בראש הפרויקט, שעלותו נאמדת בשישה מיליון שקל, הוא המנכ”ל לשעבר איתמר צ’יזיק. המוזיאון, שאליו תצטרף גם חנות של המועדון, ישתרע על פני 600 מ”ר, ובהקמתו ישתתפו שתי חברות ישראליות שתכננו מוזיאונים גדולים בארץ.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר