אלי גוטמן. יחזור לעמדת הפרשן? (צילום: צלמוס)
אלי גוטמן. יחזור לעמדת הפרשן? (צילום: צלמוס)

גוטמן התפטר. המועמד להחליפו: פראליה

אחרי שני משחקים בלבד כמאמן מכבי חיפה הודיע אלי גוטמן לנשיא יעקב שחר כי רופאיו הורו לו לפרוש מאימון. אחד מהמועמדים להחליפו הוא ננאד פראליה שאמר ל"כלבו - חיפה והצפון": "החלום שלי הוא לחזור ולאמן בקבוצה שבה עשיתי שנים נהדרות"

פורסם בתאריך: 3.12.18 15:14

מאמן מכבי חיפה אלי גוטמן עוזב את המועדון. המועדון הודיע כי המאמן עבר בדיקות רפואיות שבסיומן המליצו לו רופאיו לפרוש מאימון. גוטמן, שהחליף את ההולנדי פרד רוטן, הספיק לאמן את מכבי בשני משחקים בלבד – בניצחון 1:2 על הפועל חדרה ובהפסד 3:1 בדרבי שלאחריו הוא ספג ביקורות קשות.

היום נפגש גוטמן עם נשיא מכבי יעקב שחר וקיבל ממנו את הסכמתו להשתחרר מאימון הקבוצה.

שחר: "אין צל של ספק שבריאותו של אדם היא מעל לכל, ולכן ההחלטה המאולצת לקבל את בקשתו של אלי היתה מתבקשת. שני הצדדים מצטערים מאוד על כך. היו לי תקוות רבות שבהנהגתו של אלי נעלה מחדש על דרך המלך. ראיתי את חדוות הנעורים ואת התשוקה חוזרת אליו בתקופה הקצרה שבה הוא היה פה. אני מאחל לאלי בריאות ואריכות ימים".

גוטמן: "מבחינתי זו טרגדיה. סוף סוף הגעתי למקום שכה רציתי להיות חלק ממנו. אלו היו שלושה שבועות שבהם פרחתי ושבה לי התשוקה לאמן כדורגל. חזרתי לאמן במועדון שבו התחלתי בליגת העל ובו אני מסיים את תפקידי כמאמן כדורגל".

 

 

במשחק מחר מול בני סכנין יעמוד על הקווים עוזר המאמן איתי מרדכי.

אחד מהמועמדים להחליף את גוטמן הוא ננאד פראליה הקרואטי, שאמור להיפגש מחר עם שחר. פראליה שיחק במכבי בתחילת שנות ה-2000, זכה איתה בשתי אליפויות והיה חלק מהקמפיין הראשון של קבוצה ישראלית בליגת האלופות. כיום הוא מאמן את נבחרת הנערים עד גיל 16 של קרואטיה, ומחר הוא אמור לפגוש עם נבחרתו את נבחרת ישראל במסגרת טורניר החורף שנערך בהרצליה.

פראליה אמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "אני יודע שמחר שחר אמור להגיע לראות את המשחק. אני לא יודע מה יהיה אבל חבל לי על גוטמן. אשמח לאמן במכבי חיפה. החלום שלי הוא לחזור ולאמן בקבוצה שבה עשיתי שנים נהדרות".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מספיק להביא מאמנים מחול תעלה שחר את בנאדו לבוגרים את איתי תחזיר לנוער עד סוף העונה גם ככה העונה הזאת אבודה.

  2. ממממ

    שחר יש לי מאמן טוב בשבילך לירן חולצה אפורה וג'ורג' ואסילי מנג'ר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר