עידן עופר. נראה אותו ביציעים בקצף? (צילום: אליהו הרשקוביץ)
עידן עופר. נראה אותו ביציעים בקצף? (צילום: אליהו הרשקוביץ)

שחר ועופר צפויים לדון שוב על אקדמיה בחיפה

שנה לאחר שיעקב שחר ועידן עופר לא הגיעו לסיכום על פתיחת אקדמיה לכדורגל של אתלטיקו מדריד בשיתוף עם מכבי חיפה וזו נפתחה בבאר שבע, צפויים השניים לשוחח שוב בעניין

פורסם בתאריך: 21.2.19 07:56

חוסר הוודאות באשר לעתידה של הפועל באר שבע בעקבות הצטרפותה של אלונה ברקת אל הזירה הפוליטית עשוי לגרום להעברתה של האקדמיה לנוער של אתלטיקו מדריד מבאר שבע לחיפה.

כבר לפני כשנה נערכו שיחות בין נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לאיש העסקים עידן עופר, שמחזיק בכ־30 אחוז ממניותיה של הקבוצה הספרדית, על פתיחתה של האקדמיה בחיפה בשיתוף עם מכבי, אך המגעים בין הצדדים לא נשאו פרי. עופר פנה לברקת שהתלהבה מאוד מההצעה, והשניים סיכמו על פתיחתה של האקדמיה בבאר שבע. כיום עובדים באקדמיה הדרומית חמישה מאמנים ספרדים שגם מתגוררים בעיר, והפרויקט הפך לחלק בלתי נפרד ממחלקת הנוער של האלופה היוצאת. ברקת, שהוצבה במקום השלישי ברשימת הימין החדש לכנסת ה־21, לא תמשיך להחזיק במועדון, ועופר שחושש מעזיבתה ישמח מאוד לחזור לתוכניתו המקורית ולפתוח אקדמיה בחיפה.

 

 

אם המהלך יישא פרי, במקביל למינויו הצפוי של איל ברקוביץ’ למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי, אמורה המחלקה לשנות לחלוטין את פניה בשנים הבאות. גורם בהפועל באר שבע אמר השבוע ל”כלבו” כי הפרויקט הספרדי בבירת הנגב הוביל לשדרוג יוצא דופן במחלקת הנוער של המועדון, וכי שורר שם חשש כבד שבמקביל לעזיבתה של ברקת יגיע אל קצו פרויקט האקדמיה של עופר ואתלטיקו ויעשה את דרכו צפונה לחיפה.

לאחר שברקת תודיע סופית על עזיבתה את באר שבע צפויים שחר ועופר להיפגש ולדון שוב בקידומה של התוכנית שלא יצאה אל הפועל בשנה שעברה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר