איל ברקוביץ'. "כשיעקב שחר באמת רוצה מישהו הוא מביא אותו" (צילום: ניר קידר)
איל ברקוביץ'. "כשיעקב שחר באמת רוצה מישהו הוא מביא אותו" (צילום: ניר קידר)

"כשהגענו לנושא הסמכויות – שם זה הסתיים"

איל ברקוביץ' טוען כי המשא ומתן בינו לבין יעקב שחר לא פוצץ על רקע כספי אלא מכיוון שנשיא מכבי חיפה סירב להעניק לו את הסמכויות שאותן הוא דרש. ברקוביץ': "השכר ממש לא היווה בעיה"

פורסם בתאריך: 20.3.19 14:43

המשא ומתן בין נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לאיל ברקוביץ' התפוצץ על רקע של הסמכויות הנרחבות שברקוביץ' דרש לקבל ולא על השכר שהוצע לו – כך נודע ל"כלבו – חיפה והצפון". לשאלתנו אם יסכים לקבל את התפקיד עם הסמכויות שאותן הוא דורש השיב ברקוביץ': "בהחלט אסכים לקבל את התפקיד".

כזכור, שחר הציע לברקוביץ' לשמש כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, והשניים ניהלו משא ומתן שלא הבשיל לכדי הסכם. למרות שנראה היה כי הפערים הכספים הם אלה שהכשילו את השידוך המחודש של כוכב העבר עם מועדון נעוריו הבהיר ברקוביץ' כי בנושא הכספי הגיעו הצדדים להסכמה כמעט מלאה: "ביקשתי משחר את השכר שאני מקבל ברדיו כי אם אקבל עלי את התפקיד אהיה חייב להפסיק לשדר, ואני אומר לך שהשכר ממש לא היווה בעיה, אבל כשהגענו לנושא הסמכויות – שם זה הסתיים. אני לא יכול לקבל תפקיד בלי סמכויות. ביקשתי סמכויות כדי שתהיה לי האפשרות למנות מאמן או בעל תפקיד ולהחליף מאמן או בעל תפקיד, וכשזה לא ניתן לי אמרתי שאני לא יכול לקבל את התפקיד. בשורה התחתונה – כששחר באמת רוצה מישהו הוא מביא אותו".

 

 

למרות פיצוץ המשא ומתן, גורמים המקורבים לשחר ולברקוביץ' מנסים לחדש את המגעים בין השניים, אך הסיכויים לכך הם קטנים מכיוון ששחר מסרב להעניק לברקוביץ' את הסמכויות שאותן הוא דורש. בינתיים תפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער אינו מאויש, וכפי שפורסם כאן בשבוע שעבר העבירה מכבי הצעה בעניין ליניב קטן.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה שקרן השחר הזה.
    טען שהיו פערים כספים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר