יניב קטן. ושוב איתכם? (צילום: שרון בוקוב)
יניב קטן. ושוב איתכם? (צילום: שרון בוקוב)

אם לא ברקוביץ' אז אולי קטן?

לאחר שיעקב שחר ואיל ברקוביץ' לא הגיעו לסיכום על מינויו למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה, עשוי הקפטן לשעבר יניב קטן להתמנות לתפקיד. בימים הקרובים צפויה שחר וקטן להיפגש, ובמכבי מעריכים שהשניים יסכמו על חזרתו של הקפטן לשעבר למועדון

פורסם בתאריך: 12.3.19 14:15

יניב קטן הוא המועמד המוביל לתפקיד המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של מכבי חיפה לאחר שאיל ברקוביץ' ונשיא מכבי יעקב שחר לא הגיעו לסיכום על מינויו. קטן ומכבי מנהלים כבר תקופה ארוכה שיחות על האפשרות שהוא יחזור למועדון נעוריו, ואתמול (שני) קיבל הקפטן לשעבר הצעה להחזירו לתפקיד המרכזי במחלקת הנוער. בימים הקרובים צפויה להתקיים פגישה בין שחר לקטן, ובמכבי מעריכים שהצדדים לא יתקשו להגיע לסיכום כספי.

בקיץ 2014 עזב קטן את מכבי בטונים צורמים למרות שהחזיק בחוזה לשנתיים נוספות, וזאת לאחר שהמועדון לא היה מעוניין בו. מאז עשו ניסיונות להחזירו לשורות הירוקים בתפקידים שונים, אך הדבר לא יצא אל הפועל. כעת, בעקבות רצונו של שחר להחזיר שחקני עבר למועדון בתפקידים שונים, עשוי קטן להתמנות למנהל המקצועי של מחלקת הנוער.

 

 

קבוצת הנוער של מכבי נמצאת בסכנת ירידה ממשית לליגה הלאומית, ולאחר 23 מחזורים היא מדורגת במקום ה-12 עם 25 נקודות ובמרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום. אם הקבוצה תרד ליגה זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה של המועדון שבה הקבוצה תשחק בליגה השנייה. אם הקבוצה תצליח להישאר בליגת העל, בעונה הבאה יעמוד לרשותו של המאמן אריק בנדו סגל טוב יותר מזה שיש לו העונה, והיא תצרף חריגי גיל. כזכור, בעקבות החלטתו של המנהל הטכני לשעבר מו אלאך, מכבי לא רשמה השנה חריגי גיל, ובקבוצה טוענים כי יש לכך השפעה רבה על מצבה בטבלה.

אחד מחריגי הגיל צפוי להיות ג'יג'י דרסיליה, שבעקבות הסתבכותו בפלילים הושאל להפועל רמת השרון. שחקן נוסף שעשוי לחזור הוא חמודי כנעאן ששוחרר מהקבוצה לאחר שיצא ללא אישור למצוא קבוצה ברומניה, וכעת הוא משחק במ.ס אשדוד שנאבקת עם מכבי על ההישארות בליגה. אגב, המגן השמאלי ירדן כהן, שעושה עונה מצוינת בקבוצה הבוגרת של הפועל רעננה ושמכבי מעוניינת לצרפו בעונה הבאה, גדל במחלקת הנוער הירוקה ושוחרר לרעננה בגיל נערים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר