עדן בן בסט. בדרך חזרה (צילום: צלמוס)
עדן בן בסט. בדרך חזרה (צילום: צלמוס)

אחרי שתמאש חתם, גם בן בסט בדרך

לאחר החתמתו של גבריאל תמאש על חוזה מתוקן בהפועל חיפה, בימים הקרובים אמור גם החלוץ עדן בן בסט לסכם על חזרתו לקבוצה בהתאם לתנאי שהציב הבלם הרומני

פורסם בתאריך: 16.6.19 08:06

לאחר שהבלם הרומני גבריאל תמאש חתם אמש (מוצ"ש), בניגוד לכל ההערכות, על חוזה מתוקן בהפועל חיפה, בימים הקרובים אמור גם החלוץ עדן בן בסט לסכם על חזרתו לקבוצה.

הפרסום הראשון ב"כלבו – חיפה והצפון" על כך שתמאש זומן לשיחה במשרדי המועדון ושההערכות היו כי הוא יקבל הודעת שחרור, הוביל לסערה בקרב אוהדי הפועל שסירבו להשלים עם החלטת המועדון. אלה הפעילו לחץ כבד על תמאש ועל הבעלים יואב כץ, ומקורבים לשחקן ולבעלים גישרו בין שני הצדדים.

 

 

תמאש חתם על הסכם חדש לעונה הקרובה לאחר שהסכים לוותר על 5,000 דולר משכרו למשך חמישה חודשים, ובסך 25,000 דולר, ולהחזיר לחוזה את סעיף ההתנהגות שהוסר בעונה שעברה. כמו כן, תמאש יקבל את כל הכספים והמענקים שכץ חייב לו מהעונה האחרונה, ואם בחמשת החודשים הראשונים של העונה הוא יוכיח רצינות ולא יהיה מעורב באירועים בלתי ספורטיביים, הוא ישוב לקבל שכר מלא.

כפי שפורסם כאן, תמאש הסכים לקבל את ההצעה של הפועל אך הציב תנאי – להחזיר את בן בסט לקבוצה. בסוף השבוע הגיע הקפטן לשעבר להבנות עם המועדון, ובימים הקרובים אמורים הצדדים לחתום על החוזה.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר