גבריאל תמאש. יחזור למולדתו? (צילום: ניר קידר)
גבריאל תמאש. יחזור למולדתו? (צילום: ניר קידר)

תמאש זומן לשיחה ביום שני, עשוי לקבל הודעת שחרור

האם גבריאל תמאש בדרך החוצה מהפועל חיפה? הבלם הרומני זומן לשיחה במשרדי המועדון ביום שני, וההערכות הן כי הוא ישוחרר מהקבוצה. אלופת רומניה צ’.פ.ר קלוז’ מעוניינת בתמאש וכבר הועברה לו פנייה

פורסם בתאריך: 13.6.19 09:13

הבלם הרומני של הפועל חיפה גבריאל תמאש זומן לשיחה במשרדי המועדון ביום שני, וההערכות הן כי הוא ישוחרר מהקבוצה. לנוכח המקרים שבהם היה תמאש מעורב בחודשים האחרונים והפרות המשמעת החוזרות ונשנות, ולמרות שהשחקן כבר הסכים לקיצוץ בשכרו ולהחזרת סעיפי ההתנהגות לחוזהו בתנאי שעדן בן בסט יוחתם בקבוצה, נראה שהצדדים הולכים לקראת פרידה.

גם אם תמאש יעזוב את הפועל, נראה שהוא לא יתקשה למצוא לעצמו בית חדש. אלופת רומניה בשנתיים האחרונות צ’.פ.ר קלוז’ מעוניינת בו וכבר פנתה אליו בהצעה להצטרף לאימוני פתיחת העונה שלה.

מאחורי הפנייה עומד דניאל סטוציו, שלפני שנתיים היה הסמכות המקצועית הראשית בהפועל עכו והיום הוא המנהל המקצועי של קלוז’. בזמן שהותו בארץ היה סטוציו אחד מהאנשים הקרובים ביותר לתמאש, ולפי גורמים בעכו הוא ממתין להחלטתה של הפועל באשר לעתידו של תמאש.

 

 

בתוך כך, הפערים בין הפועל לקפטן לשעבר הם גדולים. בן בסט כבר הפחית 70,000 דולר מדרישתו המקורית לשכר של 250,000 דולר, אבל הבעלים יואב כץ מסרב לשלם לו את הסכומים שהוא דורש. ביום ראשון אמור בן בסט להתחיל את אימוני פתיחת העונה בהפועל באר שבע. הוא אמנם קיבל הודעת שחרור מהמועדון של אלונה ברקת אך יש לו חוזה בשורותיה לעונה הקרובה.

הפועל מחויבת להודיע עד יום שבת להפועל עכו אם היא רוכשת את כרטיסו של בן אז’ובל או שהיא מוותרת עליו. לפי ההסכם בין הצדדים צריכה הפועל לשלם תמורתו 600,000 שקל, ואם היא לא תעשה כן היא תפסיד 250,000 שקל שאותם היא שילמה על השאלתו בעונה החולפת.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תיזהר כץ !!! זה יהיה המהלך שיהרום את הפועל חיפה ואותך !

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר