יעקב שחר. משאיר את המאבקים למכבי תל אביב, להפועל באר שבע ולבית”ר ירושלים (צילום: צלמוס)
יעקב שחר. משאיר את המאבקים למכבי תל אביב, להפועל באר שבע ולבית”ר ירושלים (צילום: צלמוס)

עונה פיננסית? שחר לא ייאבק על רכש ישראלי

גורמים במכבי חיפה טוענים כי נשיא המועדון יעקב שחר החליט לא להתמודד עם מחירי השוק של הכדורגל הישראלי: “הניסיונות להחזיר את הקבוצה למאבקי הצמרת עלו לו מיליונים ולא הצדיקו את ההשקעה”

פורסם בתאריך: 20.6.19 08:23

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר החליט לא להתמודד עם מחירי השוק של הכדורגל הישראלי, וזוהי הסיבה לכך שנכון להיום (חמישי) לא צורפו שחקנים – ישראלים או זרים – לסגל הקבוצה.

גורמים במכבי טוענים כי הסיבה להחלטתו של שחר היא הכישלונות המהדהדים שחווה המועדון בשנים האחרונות בגזרת הרכש, בעיקר של שחקנים מקומיים (רוב הזרים בשנים האחרונות הגיעו למכבי בהעברות חופשיות). שכרם של שחקני הרכש הישראלים, שחלק גדול מהם כבר שוחררו מכיוון שלא תרמו לקבוצה מבחינה מקצועית ואחרים אינם נמצאים בתוכניות של המאמן מרקו בלבול, הכביד מאוד על תקציב הקבוצה.

שחר אמנם העביר הצעות לחוזה לשני ליגיונרים – טאלב טוואטחה ואלמוג כהן – אך השכר שהוצע להם הוא כמחצית מהשכר שאותו הם דרשו. כהן כבר חתם במכבי נתניה, והסיכויים שטוואטחה יחזור למכבי הם קלושים מאוד. שחר אמנם ממתין לתשובתו, אך במכבי מעריכים כי היא תהיה שלילית. כזכור, מכבי היתה מעוניינת גם בעלי מוחמד מנתניה, אך השכר שהוצע לו היה נמוך מזה שהוא יקבל בבית”ר ירושלים, וכך גם התמורה שהוצעה לנתניה.

 

 

במכבי טוענים ששחר העמיד רף של שכר לכל שחקן שמועמד להצטרף לקבוצה ושהוא לא יחצה אותו גם במחיר שאותו השחקן לא יצורף.

גורם במועדון אמר ל”כלבו – חיפה והצפון”: “שחר מבין שהניסיונות להחזיר את הקבוצה למאבקי הצמרת בשנים האחרונות עלו לו מיליונים ולא הצדיקו את ההשקעה. עכשיו הוא בונה את הקבוצה בצורה אחרת בסכומים שפויים, והיא תתבסס על צעירים שגדלו במועדון. רכש יתבצע רק בעמדות שאין בהן צעירים שגדלו בנוער. בדרך הזאת נחזור למאבקי הצמרת”.

בעניין אחר, במסגרת שיתוף הפעולה בין שחר לס.כ נס ציונה, שעליו פורסם ראשונה ב”כלבו – חיפה והצפון” לפני חודש וחצי, אמור השוער עומרי גלזר לעבור בהשאלה לעולה החדשה. גלזר צפוי לצאת עם מכבי למחנות האימונים שלה, והוא יעבור לנס ציונה כשזו תפתח את אימוניה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר