שלט חוצות הקורא ליעקב שחר למכור את מכבי חיפה. הווה אפור
שלט חוצות הקורא ליעקב שחר למכור את מכבי חיפה. הווה אפור

מכבי הפעילה לחץ, קמפיין החוצות הוסר

קבוצה של אוהדים שמתנגדת לדרך הניהול של נשיא מכבי חיפה יעקב שחר העלתה קמפיין חוצות בגוש דן הקורא לו למכור את הקבוצה. על השלטים נכתב: "העבר מפואר, ההווה אפור, יענק'לה תמכור". כעבור שעות אחדות הוסר הקמפיין, ומזמיניו טוענים כי הסיבה לכך היא לחץ שהפעיל המועדון על חברת השילוט

פורסם בתאריך: 26.6.19 10:12

עדכון אחרון: 26.6.19 15:18

הסלמה במאבק של אוהדים נגד נשיא מכבי חיפה יעקב שחר: קבוצה גדולה של אוהדים שמתנגדת לדרך הניהול של שחר, ושחלקה הקים את ההתארגנות יעקלך, העלתה היום (רביעי) קמפיין חוצות דיגיטלי בגוש דן הקורא לנשיא למכור את הקבוצה. אלא שלאחר כארבע שעות הוסר הקמפיין על ידי חברת CTV שעל שלטיה הוא הוצג.

על השלטים, שהוצבו במתחם הבורסה ברמת גן, בדרך רוקח, בדרך נמיר, ברחוב ארלוזורוב וברחוב המסגר סמוך למשרדיו של שחר, נכתב: "העבר מפואר, ההווה אפור, למען העתיד של מכבי – יענק'לה תמכור".

 

 

לדבריו של אחד ממזמיני השילוט, הקמפיין אמור היה להתפרסם על חמישה שלטי חוצות דיגיטליים בגוש דן במשך עשרה ימים. בשיחה עם "כלבו – חיפה והצפון" אמר המזמין: "בשיחה שקיימתי עם מנהלת בחברת CTV זמן קצר לאחר שהקמפיין עלה היא אמרה שמופעל עליהם לחץ כבד מצד מכבי להסיר את הקמפיין. גורם שמקורב למועדון התקשר אליהם ואמר שכדאי להם להסיר את הקמפיין".

 

 

רכישת שטחי הפרסום על גבי שלטי החוצות התבצעה חמישה ימים לאחר שקבוצה גדולה של אוהדים הפגינה ביום שישי שעבר, גם כן בתל אביב, נגד התנהלותו של שחר. יצוין כי אותה קבוצה שהפגינה אינה קשורה לקבוצה שהזמינה את קמפיין הפרסום. אוהדים רביםשל מכבי זועמים על הרכש הדל ועל כוונתו של הנשיא להימנע מכניסה לתחרות על רכישה של שחקנים מובילים מול מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים.

דובר מכבי דודו בזק מסר בתגובה: "מדובר בכמה אנשים שאינם מייצגים את מכבי חיפה ושמשתמשים בכסף (דרך אגב, זה לא כזה יקר) כדי להציף את האג'נדה שלהם שהיא לא מאתמול. עדיין, 11,000 אוהדים חידשו מנויים עוד לפני שהמכירה נפתחה לקהל הרחב. השלט הפרובוקטיבי הזה היא על דעת מעטים ואינו מייצג כלל וכלל את אוהדי מכבי חיפה".

באשר להסרת הקמפיין מסר בזק: "מדובר בדיבה. נתבע את האתר ואת העומדים מאחורי הידיעה השקרית הזו בבית המשפט. אין לנו שום קשה להורדת השלטים. הזוי שהתקשורת נותנת יד לשקר הזה".

תגובתה של CTV תובא לכשתתקבל.

 

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

13 תגובות
  1. ירוק

    אני ממליץ לכם לעזוב אותנו בשקט. אל תבואו למשחקים לא צריך אתכם. אתם נזק למועדון.
    יענקלה אוהבים אותך תישאר

  2. עופר

    מצד אחד אני נגד המחאה הזו אבל יש גם צד שני. לא יכול להיות שאף אחד במועדון לא יוצא ומדבר לאוהדים ועונה על שאלות רבות שקשורות להתנהלות של המועדון בשנים האחרונות, הזיגזגים במינוי מנהלים מקצועיים ומאמנים, הכישלונות במחלקות הנוער, מדיניות הרכש ועוד.

  3. רועי מהמזרחי

    יענקלה תמכור אתה כבר שנים לא במשחק 11,000 זו הוכחה לכך שיש מועדון גדול וקהל מדהים אם הייתה קבוצה ברמה של מכבי תל אביב היו 25,000 מנויים, הפכת אותנו לכספומטים לא מתאים לך להוציא כסף ? שחרר וצא בכבוד

  4. יהונתן

    איך יודעים שזה לע אוהדים של תל אביב או באר שבע הרימו את הקמפיין? רק כדי לעשות נזק

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה לא יענקל'ה אשם טמבלים…זה בן דוב הזה

  6. חתול רחוב

    צריכים לומר תודה כל יום ליעקב שהוא מזרים כספים אדירים לקבוצה.

  7. ם

    מטומטמים בלי שחר אנחנו אוליי הפועל כפס
    תכתבו מכתב התנצלות לנשיא הנדיר שלנו אין ולא יהיה עוד אחד כמוהו בכדורגל שלנו חבורת מטומטמים מה אתם רוצים שהוא ישלם לבוזגלו את מה שהאבא הסחטן שלו רוצה תנו לשחר לעבוד ותגידו תודה

  8. לא מפתיע ודי מדאיג

    שחר – דיקטטור של ממש
    יהב – היה חברו לדיקטטורות
    קליש – לומדת ומיישמת גם היא
    חיפה נהפכה לאזור השתלטות ההון שלטון על חופש הביטוי

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יענקלה הופך את מכבי חיפה להפועל עכו, מרסק את הקבוצה שנה אחר שנה. איתו כבר לא תיהיה אליפות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר