רג'א זעאתרה (צילום: ראובן כהן)
רג'א זעאתרה (צילום: ראובן כהן)

נאסרה כניסתו של זעאתרה לכנסת עד לסוף החקירה בעניינו

קצין הכנסת נענה לבקשה של מנכ"ל בצלמו שי גליק, והמשיך את האיסור על כניסתו של יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר רג'א זעאתרה למשכן עד לתום החקירה בעניינו, וזאת בעקבות תלונתו של ח"כ אלמוג כהן שטען כי זעאתרה תקף אותו. זעאתרה: "זה נשמע תמוה. ברור שזה פוליטי ושמדינת ישראל הופכת למדינת הבן גבירים"

פורסם בתאריך: 12.12.22 17:47

קצין הכנסת נענה לבקשתו של מנכ"ל ארגון בצלמו שי גליק לאסור את כניסתו של יו"ר סיעת חד"ש במועצת העיר חיפה רג'א זעאתרה לכנסת עד לתום החקירה בעניינו.

כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והקריות", ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) התלונן כי זעאתרה תקף אותו בסוף חודש נובמבר בזמן הפגנת הימין מול מוזיאון טיקוטין, שאירח פאנל במסגרת פסטיבל "סיפור חיפאי" שהפיק בית הגפן, והשתתפו בו לובנא זועבי שעליה נטען כי תמכה בפיגוע בהר הבית שבו נרצחו שני שוטרים, ורמי יונס שעליו נטען כי הוא תומך BDS שכינה את חיילי צה"ל "נאצים". בעקבות התלונה של כהן פנה גליק לקצין הכנסת בבקשה לאסור את כניסתו של זעאתרה למשכן.

 

 

יצוין כי זוהי הפעם השנייה שבה מתבקש קצין הכנסת לאסור על זעאתרה להיכנס למשכן. הפעם הראשונה היתה לפני כשנתיים, לאחר עימות בינו לבין איתמר בן גביר שאף התלונן נגד זעאתרה במשטרה. במכתב ששלח עוזר קצין הכנסת פקד דוד אלקריף לגליק צוין כי קצין הכנסת הקודם החליט שעד לתום הבדיקה בעניינו של זעאתרה תימנע כניסתו למשכן.

גליק: "אין מקום לאנשים אלימים בכנסת. כנסת ישראל היא מעוז הדמוקרטיה שבה מתווכחים ומכבדים, לא מרימים ידיים. מקומו של זעתרה הוא בכלא ולא בכנסת".

זעאתרה מסר בתגובה: "לא ביקשתי בכלל להיכנס לכנסת. למיטב ידיעתי, לא היתה תלונה במשטרה ולא הוזמנתי לחקירה, ולכן זה נשמע תמוה. ברור שזה פוליטי ושמדינת ישראל הופכת למדינת הבן גבירים. אולי בקרוב אגיע לכנסת לישיבה של ועדת החינוך בגלל סוגיית התקציב לבית הספר חיוואר, שמשרד החינוך מסרב להכיר בבניין לשימור שמיועד לשמש את בית הספר ולא מוכן להשתתף בשיפוצו. עד אז זה לא כל כך מעסיק אותי, וכמו שאמר מחמוד דרוויש – 'אין לי זמן לשנוא את מי ששונא אותי. אני עסוק מדי בלאהוב את מי שאוהב אותי'".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. החילוני

    שיתפתם פעולה עם בן גביר באופוזיציה .לא הייתה טובה לכם ממשלה שפוייה . תבשל גם אאתה את הדייסה

  2. בית הגפן או בית הגזען?

    בושה לבית הגפן הפך אכסניה ללאומנות קיצונית גזענות ותמיכה במחבלים במקום דו קיום.
    למה אנחנו מתקצבים את זה??

  3. פיגי

    אם היה מהימין, מזמן היה אזוק ומובל לכלא.
    חיפה עיר של דו קיום חרטא.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר