כוכב העבר הברזילאי בבטו (משמאל) מבטיח להגיע למשחק השלום בחיפה (צילום: חברת MTR7)
כוכב העבר הברזילאי בבטו (משמאל) מבטיח להגיע למשחק השלום בחיפה (צילום: חברת MTR7)

ב-29 באוקטובר: כוכבי העבר של ברזיל ישחקו בחיפה

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו - חיפה והצפון", משחק השלום בין כוכבי נבחרת ברזיל שזכו בגביע העולמי ב-2002 לבין נבחרת של שחקני עבר ישראלים יתקיים ב-29 באוקטובר באיצטדיון העירוני בחיפה

פורסם בתאריך: 24.7.19 14:24

עכשיו זה רשמי: משחק השלום בין כוכבי נבחרת ברזיל שזכתה בגביע העולמי ב-2002 לבין נבחרת של שחקני עבר ישראלים יתקיים ב-29 באוקטובר באיצטדיון העירוני בחיפה. היום (רביעי) חתמו הצדדים על ההסכם לקיומו של המשחק.

יוזמת המשחק היא חברת MTR7 – חברה ישראלית-ברזילאית שעוסקת בחיבור עסקי ומדיני בין ישראל לברזיל באמצעות ספורט. במשחק אמורים להשתתף כוכבי נבחרת ברזיל שזכו בגביע העולמי בשנת 2002, ובהם ג'וליו סזאר, אדימילסון, רונלדיניו, ריבלדו, בבטו, סזאר סמפאיו, אלדאיר, גונסלבס, רוברטו קרלוס וג'ובאני, תחת הדרכתו של רונאלדו. בצד הישראלי אמורים לשחק משה סיני, עבאס סואן, איציק קורנפיין, ראובן עטר, ואליד בדיר, יניב קטן, יוסי אבוקסיס, טל בן חיים, עבד רבאח, אלון חרזי ואריק בנדו תחת הדרכתו של שלמה שרף.

בשבוע של המשחק תערוך חברת MTR7 שתי תצוגות – האחת של חידושים בתחום הרפואה והשנייה של אתרי תיירות מובילים בארץ – במטרה לקדם את שיתוף הפעולה בין חברות ישראליות וברזילאיות. כמו כן יירך ערב גאלה בהשתתפותם של שרים וסנאטורים מברזיל.

 

 

 

לפני שבועיים פורסם לראשונה ב"כלבו – חיפה והצפון" כי ראש העיר עינת קליש רותם נתנה אור ירוק לקיומו של המשחק – מהלך שלדבריה יגדיל את חשיפתה של חיפה בתקשורת העולמית. לפני יומיים אמור היה החוזה בין הצדדים להיחתם, אך סירובו של יעקב פינגולד, היו"ר הזמני של דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני, להיות אחראי על האבטחה עיכבה את החתימה.

אתמול נערכה פגישה בהשתתפותם של פינגולד, סגן ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית דוד עציוני, מנכ"ל החברה הכלכלית אור שחף וגורמים נוספים בעירייה, ובה סוכם כי החברה הכלכלית תיקח על עצמה את הפקת האירוע.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ואוו איזו פרובינציה

    אנחנו כאלה פרובינציאליים שזה לא יאמן
    איזה משחק ידידות סתמי של כוכבי עבר של ברזיל יגדיל את החשיפה של חיפה בתקשורת הבינלאומית??
    אתם באמת חושבים שעיתונאים מתייחסים ברצינות לגימיק סתמי כזה??

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר