רונאלדיניו בימיו בנבחרת ברזיל (צילום: AP)
רונאלדיניו בימיו בנבחרת ברזיל (צילום: AP)

מסתמן: כוכבי העבר של ברזיל ישחקו בחיפה באוקטובר

ראש העיר עינת קליש רותם אישרה קיום של משחק ראווה בין כוכבי נבחרת ברזיל שזכו בגביע העולמי בשנת 2002 לנבחרת של שחקני עבר ישראלים. המשחק, שייקרא "משחק השלום", צפוי להתקיים באיצטדיון העירוני בחודש אוקטובר

פורסם בתאריך: 11.7.19 13:04

ראש העיר עינת קליש רותם נתנה אור ירוק לקיום משחק ראווה בין נבחרת אגדות עבר של ברזיל לנבחרת של שחקני עבר ישראלים באיצטדיון העירוני בחיפה.

בחודשים האחרונים בודקים גורמים בעיריית חיפה את ההיתכנות לקיומו של המשחק, שייקרא "משחק השלום", וישתתפו בו שחקני נבחרת ברזיל שזכו בגביע העולמי במונדיאל 2002 שנערך ביפן ובדרום קוריאה. בין השחקנים שהשתתפו במשחק הגמר שבו גברה ברזיל על גרמניה בתוצאה 0:2 היו רונלדו, ריבלדו, קאפו, רוברטו קרלוס ורונלדיניו.

היוזמת של המשחק היא חברת MTR7 – חברה ישראלית-ברזילאית שעוסקת בחיבור עסקי ומדיני בין ישראל לברזיל באמצעות ספורט. החברה היא בעלת המותג הבין לאומי רונלדיניו סוקר אקדמי אשר מפעיל בתי ספר לכדורגל בארץ ובעולם.

 

 

מי שלחץ על קיומו של המשחק הוא איתמר צ'יזיק, לשעבר מנכ"ל מועדון הכדורגל מכבי חיפה והיום המועמד לעמוד בראש דירקטוריון חברת האיצטדיון העירוני. על החוזה אמור לחתום סגן ראש העיר דוד עציוני מתוקף תפקידו כיו"ר דירקטוריון החברה הכלכלית לחיפה.

לפי התכנון, המשחק יתקיים באיצטדיון העירוני בחודש אוקטובר, כאשר אחד מהתנאים שהציבה העירייה הוא שהכוכבים הברזילאים ילונו בחיפה. המשחק צפוי להיות משודר בשידור חי באחד מערוצי הטלוויזיה הגדולים בברזיל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר