רונלדיניו. יגיע בקרוב לביקור (צילום: רויטרס)
רונלדיניו. יגיע בקרוב לביקור (צילום: רויטרס)

רונלדיניו יפתח בית ספר לכדורגל במתחם גולאסו

רונלדיניו, כוכב ברצלונה ונבחרת ברזיל לשעבר, יפתח בית ספר לכדורגל במתחם גולאסו בקרית ים. נציגי חברת רונלדיניו אקדמי הגיעו בשבוע שעבר לישראל במטרה למצוא מתחם ספורט מתאים להקמת בית הספר, ובחרו בגולאסו של עידו שטראוס ורן בן שמעון

פורסם בתאריך: 21.8.18 11:47

רונלדיניו, הכוכב האגדי של ברצלונה ונבחרת ברזיל לשעבר, יפתח בית ספר לכדורגל במתחם גולאסו בקרית ים.

נציגי חברת הספורט רונלדיניו אקדמי שבבעלותו הגיעו בשבוע שעבר לביקור בישראל במטרה למצוא מתחם ספורט מתאים להקמת בית ספר לכדורגל של החברה, ובין עשרות הלוקיישנים שהם בחנו היה גם מתחם גולאסו של עידו שטראוס ורן בן שמעון בקרית ים.

אתמול (שני) התקבלה ההחלטה שבית הספר לכדורגל יוקם במתחם גולאסו. זה יקרה בסוף חודש ספטמבר, וההרשמה לבית הספר צפויה להיפתח כבר בשבוע הבא.

 

 

נציגיו של הכוכב הברזילאי הבטיחו שעוד השנה יזכו ילדי בית הספר לראות את רונלדיניו שיגיע לביקור בארץ. הילדים שישחקו בבית הספר ייהנו מתנאים בסטנדרטים גבוהים, וצוות האימון יורכב ממאמנים ישראלים וברזילאים.

שטראוס: "אני מאושר שמתחם גולאסו נבחר על ידי החברה הבין לאומית לפתיחת האקדמיה של רונלדיניו. הרעיון המרכזי של האקדמיה הוא חינוך לערכים דרך הכדורגל. בשיתוף הפעולה עם נציגיו של רונלדיניו אנחנו מתחייבים להביא לצפון סטנדרט של כדורגל שלא היה עדיין בישראל. וכן, רונלדיניו יגיע בשנה הקרובה לגולאסו".

 

רן בן שמעון ועידו שטראוס. "אנחנו מתחייבים להביא לצפון סטנדרט של כדורגל שלא היה עדיין בישראל" (צילום: אממה)

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר