פרויקט "חלומות גבעת זמר" (הדמיה: סטודיו olin)
פרויקט "חלומות גבעת זמר" (הדמיה: סטודיו olin)

החל שיווק של פרויקט מגורים בגבעת זמר

חברת שיכון ובינוי נדל"ן הודיעה על פתיחת הליכי השיווק של פרויקט "חלומות גבעת זמר" שהיא יוזמת, כאשר בשלב הראשון ישווקו 55 דירות יוקרה בבניינים נמוכים שכל קומה בהם תכלול שתי דירות בלבד

פורסם בתאריך: 23.10.19 10:11

בזמן שתוכניות מורדות לינקולן ותל אהרון, רמת גוראל ומורדות רמת גולדה, אשר מציעות הקמה של שכונות חדשות במורדות המערביים של חיפה, עדיין רחוקות מאישור, נמשכים המהלכים הקונקרטיים לפיתוחה של שכונה חדשה על שלוחת הר באזור אחר של העיר – גבעת זמר.

חברת שיכון ובינוי נדל"ן הודיעה על פתיחת הליכי השיווק של פרויקט "חלומות גבעת זמר" שהיא יוזמת, כאשר בשלב הראשון של הפרויקט ישווקו 55 דירות יוקרה בבניינים נמוכים שכל קומה בהם תכלול שתי דירות בלבד. תמהיל הדירות בפרויקט כולל דירות של ארבעה וחצי חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז עם מרפסות מרווחות.

 

 

"הבניינים משתלבים עם הסביבה הפסטורלית המאפיינת את חיפה בכלל ואת גבעת זמר בפרט, וניתן לראות מהם את חיפה מכל זווית", נמסר מחברת שיכון ובינוי נדל"ן.

שכונת גבעת זמר תוכננה על שטח של 215 דונם בין השכונות רמות רמז, רמת אלמוגי, רמת ספיר וגבעת אורנים. בשנת 2011 אושרה ביוזמתה של עיריית חיפה תוכנית שמאפשרת הקמה של 850 דירות בגבעה. לפני כשנתיים אושרה תוכנית משודרגת, שגם אותה יזמה העירייה, המאפשרת הקמה של 1,020 דירות בגבעה – תוספת של 20 אחוז למספר הדירות ביחס לתוכנית הקודמת.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מיכאל

    דיור לעשירים ומה עם השכונות לאנשים עם קצת פחות כסף זה תקוע בגלל התושבים על ההר ודרך עגב זה בטח לא שטח ירוק כמו מורדות לינקולן

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יונה אישר לגלח את ההר בשביל עוד בתים לעיר עם הגירה שלילית. אבל איזה יופי הוא היה עושה את עיר הבירה ואירועי בידור.
    כל כך שמח שהוא כבר לא בתפקיד. אני מעדיף לשמור על הריאות הירוקות והטבע שעירנו התברכה בהם מאשר כל הבידור ההמוני והשופוני הנובוריש שהוא היה עושה.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שגדל כמוני באזור גבעת אורנים והיה מוקף ירוק מכל עבר,מזדעזע לראות איך כל שנה קם לו פרוייקט נוסף שמכחיד את הטבע שהעיר שלנו התברכה בו. מלבד הרצון של העירייה להגדיל את ההכנסות מארנונה יש סיבה אמיתית לבנייה נוספת כשישנה הגירה שלילית בעיר?
    מוטב היה לשפץ את התשתיות הקיימות בשכונות ולקדם פרוייקטים לשדרוג בניינים קיימים
    השילוב של היערות והים בעיר הוא יחודי לחיפה וכשיחסלו את כל היערות לא תשאר סיבה להשאר כאן
    תאוות בצע כסף תמיד תשחית את הטוב ביותר

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר