איתן קרבצ'יק ואמיר נפתלי
איתן קרבצ'יק ואמיר נפתלי

אושר מינוי של שלושה יועצים לעירייה ולמינהלת 2030

ועדת המכרזים של עיריית חיפה אישרה את מינוים של אורנה אנג'ל למתן שירותי ייעוץ למינהלת 2030 בנושאי פיתוח עירוני וקיימות סביבתית, של אמיר נפתלי למתן שירותי ייעוץ, ליווי ופיתוח למינהלת 2030 בתחום התיירות, ושל איתן קרבצ'יק למתן שירותי ייעוץ לעירייה בתחום השיט והים

פורסם בתאריך: 30.10.19 08:55

ועדת המכרזים של עיריית חיפה אישרה ביום שני את מינוים של שלושה יועצים – שניים למינהלת חיפה 2030 ואחד לעירייה. למתן שירותי ייעוץ למינהלת 2030 בנושאי פיתוח עירוני וקיימות סביבתית נבחרה אורנה אנג'ל, למתן שירותי ייעוץ, ליווי ופיתוח למינהלת 2030 בתחום התיירות נבחר אמיר נפתלי, ולמתן שירותי ייעוץ לעירייה בתחום השיט והים נבחר איתן קרבצ'יק, מרצה בבית הספר למדעי הים במכמורת. כעת, לאחר שהוועדה אישרה את המינויים, נדרש גם אישורה של ראש העיר עינת קליש רותם.

לפי תנאי המכרז, שירותי הייעוץ לפיתוח עירוני ולקיימות סביבתית כוללים הכנת תוכניות בתחום פיתוח המרחב העירוני ופרויקטים ותהליכים עירוניים ברי קיימא; הכנת תוכניות אסטרטגיות רבעוניות לפיתוח המרחב העירוני בהיבטים סביבתיים, חברתיים ותכנוניים; ליווי וקידום הפיתוח העירוני בהיבטיו החוץ עירוניים; פיתוח נושא גיוס משאבים ותקציבים ממקורות חוץ עירונים בארץ ובעולם; ליווי וקידום תוכניות ברמות שונות מול משרדי הממשלה, עמותות, חברות, מוסדות ואוניברסיטאות בארץ ובעולם; וביצוע מטלות בהתאם להנחייתן של ראש המינהלת עו"ד ענבל ריבלין וראש העיר.

שירותי ייעוץ, ליווי ופיתוח התיירות כוללים, לפי תנאי המכרז, פיתוח, כתיבה ויישום של תוכנית פיתוח התיירות בחיפה; פיתוח, כתיבה ויישום מערך פרסום ושיווק של חיפה בארץ, ובהמשך בחו"ל; פיתוח ויצירת אירועים בעלי אופי תיירותי, ובהם אירועי תרבות וספורט לאומיים ובין לאומיים; קשר עם גורמי התיירות בעיר ובעולם וחיבורם לתוכנית התיירות הכוללת; קשר עם משרדי הממשלה השונים – תיירות, תרבות, ספורט; קשר עם גורמי ההפקה הגדולים במדינה בתחומי התרבות והתיירות; קשר עם גורמי התיירות סביב חיפה, לרבות עכו, נצרת, טבריה והגליל התחתון; קשר עם סוכני התיירות המובילים בארץ ובחו"ל; ניהול וחיזוק קשרים בחו"ל, לרבות נסיעות ליעדים שונים בעולם וביצוע כל מטלה נדרשת בהתאם להנחייתן של ראש המינהלת וראש העיר.

שירותי הייעוץ בתחום השיט והים כוללים, לפי תנאי המכרז, ייעוץ לתחרויות פנאי עממיות ותחרותיות; ייעוץ בענייני שיט וים כללי, לרבות בעניין פיתוח מרינה בחיפה, חזית הים העירונית, חופי רחצה והכרזתם לשיט, ומיקום שוברי גלים; תחרויות, אירועים והפקות; ממשק עם אירועי תרבות וספורט; חיבור לתחרויות בין לאומיות; פיתוח, אימון והדרכה בתחומי השיט והים; ממשק עם חינוך וספורט ימיים; וביצוע מטלות בהתאם להנחייתן של ראש המינהלת וראש העיר.

 

 

בתוך כך יצוין כי מינהלת חיפה 2030 פרסמה מכרז נוסף – לתפקיד מנהל פרויקטים לענפי ספורט – שבועות ספורים בלבד לאחר שהעירייה פרסמה מכרז לתפקיד מנהל רשות הספורט העירונית.

כזכור, בהודעתה על הקמת מינהלת חיפה 2030 אמרה קליש רותם: "המינהלת תהיה רזה מאוד מבחינת תפקידים ותכיל מספר עובדים מצומצם ומקצועי. אין בכוונתה להיכנס בנעלי עובדי העירייה הקיימים שעושים את עבודתם נאמנה ובמסירות. לא יהיו כפילויות ולא תהיה עבודה מקבילה".

אנג'ל מסרה בתגובה: "ניגשתי למכרז אך עדיין לא קיבלתי שום תשובה רשמית וגם לא רשמית".

נפתלי מסר: "אין תגובה".

קרבצ'יק: "טרם קיבלתי תשובה רשמית. אם אכן נבחרתי, אני שמח ומוכן לקחת על עצמי את האתגר הזה".

תגובתה של עיריית חיפה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. עדנה, כרמל

    מצויין. סוף סוף אנשים איכותיים ומקצועיים, במקום לקקני התחת נטולי הכשרון של תקופת יהב.

  2. גלעד

    מינויי מקורבים. קליש תעשה הכל כדי לתת ג'ובים למקורביה. איפה חברי מועצת העיר שיקימו קול זעקה?

  3. ניר

    חיפה זקוקה לאנשי מקצוע מהשורה הראשונה. בתקופת יהב הם לא הסכימו להגיע לחיפה. כעת, תחת עינת קליש, הם מגיעים לחיפה. כבוד גדול.

  4. דיויד

    לעדנה מהכרמל. הסגנון כתיבה שלך מביש…
    תני כבוד ליונה. השנאה עושה לך קמטים

  5. דבי

    לא שמעתי על האחרים אבל גב' אנג'ל נשמעת אדם רציני ביותר מקווה שתהיה להם תרומה חיובית לעירד

  6. לדבי

    עדנה וניר הם אותו יוזר מהכת של ראש העיר. יש לנו עוד ארבע שנים לסבול אותם. אחר כך הם ייעלמו בתהום הנשייה.

  7. רני

    הבעיה היא שכל ראש עיר מביא את המקורבים שלו וכשהוא/יא עוזבים אוכלי החינם האלה ממשיכים לא לעשות כלום ומצטברים ואז שואלים למה לעיריה אין כסף
    גם הפעם מסתבר שכשהפה עובד, אין צורך שזה ילווה במעשים.

  8. פופאי

    איתו קרבציק אחד האנשים הטובים בתחום ואיש איכותי ביותר יכול ללמד הרבה אנשים בעשייה ובביצוע

  9. ממש בזיון

    אז היה מכרז והפלא ופלא שוב ג'וב למקורב אמיר נפתלי,
    בלי תואר אקדמי, שנפסל על ידי משרד הפנים לשמש כמנכ"ל ומנהל אגף.
    אוי איזה טוהר מידות, שוויון הזדמנויות, לא מוטה ולא תפור בכלל.
    בזיון אמיתי, לא לדברים כאלה החלפנו ראש עיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר