עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)
עיריית חיפה (צילום: רמי שלוש)

מדוע זקוקה מינהלת 2030 למנהל פרויקטים לענפי ספורט?

רק לפני שבועות ספורים פרסמה עיריית חיפה מכרז לתפקיד מנהל רשות הספורט העירונית. זה לא הפריע לפרסום מכרז נוסף - הפעם לתפקיד מנהל פרויקטים לענפי ספורט במינהלת פיתוח חיפה 2030

פורסם בתאריך: 27.10.19 07:54

מינהלת פיתוח חיפה 2030 פרסמה מכרז לתפקיד מנהל פרויקטים לענפי ספורט, שבועות ספורים בלבד לאחר שעיריית חיפה פרסמה מכרז לתפקיד מנהל רשות הספורט העירונית.

לפי תיאור התפקיד במכרז של המינהלת, המנהל יהיה אמון על אחריות לתכנון ולפיתוח אסטרטגיית הספורט העירוני על כל ענפיו, בהתאם לחזונה של ראש העיר עינת קליש רותם ולמדיניות העירייה; ריכוז, פיתוח ובקרת פרויקטים אסטרטגיים חדשים בתחום הספורט; אחריות לזיהוי הממשקים הרלוונטיים בעירייה ומחוצה לה ליישום המיזמים ולמיפוים; ביצוע מחקר וקביעת אסטרטגיות בתחום הספורט התואמים את התוכנית העירונית, תוך מכלול המידע הרלוונטי מכלל הגופים המעורבים; גיוס תקציבים מול מוסדות ממשלתיים, ציבוריים ועמותות, תוך השתתפות של העירייה במענקים שונים שניתנים בתחום זה; ניהול וייזום פרויקטים חדשים אזוריים, ארציים ובין לאומיים לקידום תחרויות ספורט בחיפה; בניית אסטרטגיה רב שנתית לקידום ספורט עממי, פנאי והישגי בחיפה; הובלת תפישה חדשה בתחום הספורט המשקם בשיתוף פעולה עם הגורמים המקצועיים בעירייה; והובלת תהליך הטמעת הפרויקטים שפותחו במינהלת אל יחידות העירייה המקצועיות, ובהן רשות הספורט.

 

 

במכרז לתפקיד מנהל רשות הספורט העירונית שפורסם לפני שבועות אחדים, תיאור התפקיד הוא אחריות לתיאום ולביצוע אירועי ומפעלי ספורט עירוניים, ארציים ומפעלי הספורט של משרד החינוך, בהתאם לצרכים ולמדיניות של העירייה; ניהול וביצוע פרויקטים בחינוך הפורמלי בנושא ספורט וחינוך גופני; הפעלת מרכזי אימון, מרכזי מצוינות ומועדוני ספורט בית ספריים; אחריות לטיפוח הספורט הייצוגי, ובכלל זה איתור וטיפוח כישרונות צעירים, הקמת נבחרות ספורט מקומיות בענפים השונים; תכנון התמיכה העירונית לאגודות ספורט בחיפה לפי קריטריונים ברורים ומדידים; ייזום פרויקטים וחידושים בתחום הספורט התחרותי והעממי בשיתוף עם משרד החינוך, עם משרד התרבות והספורט – מינהל הספורט ועם מינהלת פיתוח חיפה 2030; ארגון ועריכת אירועים, מופעים וכנסים ספורטיביים ועממיים בעיר; הכנת תוכנית עבודה שנתית ותקציב לקידום ולפיתוח הספורט בעיר, כולל פיקוח על ביצוע; תיאום ושיתוף פעולה עם גופים עירוניים, מקומיים וארציים; ניהול ודיווח סל הספורט מול מינהל הספורט הארצי; ניהול והפעלה של מרכזי (אולמות) ספורט עירוניים; תכנון, שיפוץ, שדרוג ותחזוקה של מתקני הספורט במוסדות חינוך, כולל הצטיידות; וארגון משלחת ספורט עירוניות לחו"ל ואירוח משלחות ספורט מחו"ל.

יצוין כי בעוד שהמכרז לתפקיד מנהל רשות הספורט העירונית הוא פנימי, כלומר יכולים לגשת אליו עובדי העירייה בלבד, המכרז למנהל פרויקטים לענפי הספורט במינהלת 2030 הוא ציבורי. המבקשים להגיש מועמדות יוכלו לעשות זאת עד 10 בנובמבר.

בעקבות פרסום המכרז במינהלת 2030 פנה "כלבו – חיפה והצפון" לדוברות העירייה בשאלה אם אין בכך לכאורה כפל תפקידים וכפל משכורות. תגובת העירייה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הסיאוב זוכק לשמיים כל המנהלת מיותרת

    מה לא ברור לכם ראש העיר מנסה לסדר עבודה לחבר שלה אמיר נפתלי שנכשל בהעדר תואר אקדמי להתמנות למנכל העירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר