יונה יהב, גדי מרגלית וגלי סגל גרינברג (צילומים: מיכה בריקמן, עופר וקנין, בועז כהן)
יונה יהב, גדי מרגלית וגלי סגל גרינברג (צילומים: מיכה בריקמן, עופר וקנין, בועז כהן)

הפרקליטות לא תנהל את התביעה של יהב ומרגלית נגד סגל גרינברג

פרקליט מחוז חיפה עו"ד עמית איסמן הודיע לבית המשפט כי הפרקליטות לא תנהל את התביעה בקובלנה שהגישו ראש העיר לשעבר יונה יהב ומנכ"ל העירייה לשעבר גדי מרגלית נגד המנהלת האדמיניסטרטיבית בלשכת ראש העיר גלי סגל. כעת יצטרכו יהב ומרגלית להחליט כיצד לנהוג

פורסם בתאריך: 15.1.20 13:34

פרקליט מחוז חיפה (פלילי) עו"ד עמית איסמן הודיע לבית משפט השלום בחיפה כי פרקליטות מחוז חיפה לא תנהל את התביעה בקובלנה שהגישו ראש העיר לשעבר יונה יהב ומנכ"ל העירייה לשעבר גדי מרגלית נגד המנהלת האדמיניסטרטיבית בלשכת ראש העיר גלי סגל.

כזכור, לפני כשבועיים הגישו יהב ומרגלית קובלנה פלילית נגד סגל גרינברג וביקשו מבית המשפט להרשיע אותה בפלילים ולחייב אותה בתשלום פיצוי בסך של 50,000 שקל לכל אחד מהם. השניים ביקשו מבית המשפט גם לקבוע כי "העבירה הפלילית שבה תורשע הנאשמת נושא עמה קלון".

בקובלנה נטען כי סגל גרינברג "פרסמה פוסט זדוני ושיקרי שנועד לפגוע בקובלים ובאחרים, לרבות בכלל עובדי עיריית חיפה", וצוין כי ב-16 בדצמבר 2019 או בסמוך לכך היא "פרסמה פוסט ברשת הפייסבוק הנושא את הכותרת 'כמה עובדות חשובות שכל חיפאי יידע: יהב הפסיד! קליש ניצחה!', שנועד לפגוע בזדון בקובלים, להשפילם, לעשותם מטרה לבוז, לבזותם בשל מעשיהם ולהלבין את פניהם במיוחד בפני הציבור בחיפה, ובכללו עובדי העירייה שאותם הנהיגו הקובלים בתקופה הרלוונטית… כאמור, הנאשמת לא הסתפקה בפגיעה ישירה בקובלים אלא מצאה לנכון להטיח לשון הרע בכל ציבור עובדי העירייה".

 

 

בעקבות הגשת הקובלנה ביקשה סגנית נשיא בית המשפט השופטת טל תדמור-זמיר "להעביר את העתק הקובלנה לפרקליט המחוז שיודיע תוך 15 יום מיום קבלת הקובלנה אם בכוונת הפרקליטות לנהל את הקובלנה, אם לאו". כעת כאמור התקבלה החלטתו של עו"ד אייסמן כי "בהתאם לסעיף 71 לחוק מסדר הדין הפלילי, התשמ"ד-1984, הריני להודיע כי פרקליטות מחוז חיפה לא תנהל את התביעה בקובלנה".

משמעות ההודעה של פרקליט המחוז היא שהמדינה לא מצאה מקום להתערב בקובלנה הפלילית, וכעת יצטרכו יהב ומרגלית להחליט כיצד לנהוג.

עו"ד רן פינגרר, בא כוחו של יהב מסר בתגובה ל"כלבו – חיפה והקריות": "זה בהחלט היה צפוי. נמשיך בהליך עם הצדדים הנכונים בו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. רוב תושבי חיפה כפויי טובה. (כמו שנאמר בנהריה )

    תראו מה קיבלתם. עונש ל5 שנים ! מגיע לכם. תהנו

  2. סטודנט

    מצויין. בשורה טובה לגלי סגל. עכשיו שיממנו את התביעה מכיסם, נראה אותם.

  3. עדנה, כרמל

    יונה, די להתבזות. נכשלת. החיפאים לא רצו אותך, אתה לא קולט?

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יונה יהב שצבר חברים במהלך 15 שנה ממשיך להפעיל גורמים שישימו מקלות בגלגלים לקליש. יש עוד הרבה אנשים עלומים שהוא מפעיל נגדה

  5. אזרח ותיק

    ההגנה של גלי סגל היא : דיברתי אמת ! כנגד האמת אין מה לעשות !!! עירית חיפה זקוקה למהפחה . מקווה שלראשת העיר יהיה כח !!!

  6. דניאל

    אין בזה שום דבר מיוחד. לפי החוק, על בית המשפט לשאול בכל מקרה בו מוגדת קובלנה פרטית את הפרקליטות אם היא מעונינת לנהל את הקובלנה. ב-99% מהמקרים הפרקליטות מודיעה שלא תנהל את הקובלנה וכי היא תנוהל ע"י הקובלים עצמם.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר