החזית הדרומית של בית הספר היסודי ברמת הנשיא (הדמיה: משרד אילן צבי אדריכלים)
החזית הדרומית של בית הספר היסודי ברמת הנשיא (הדמיה: משרד אילן צבי אדריכלים)

הפגנה נגד הסחבת בפתיחת בית הספר ברמת הנשיא

ברמת הנשיא מתכננים להפגין ביום שישי במחאה על כך שעדיין לא נפתח הרישום לבית הספר בשכונה. ההורים חוששים שעיריית חיפה מתכוונת לפתוח את בית הספר לתלמידי דוד ילין במקום לילדי השכונה. יו"ר ועד השכונה גדי נרוז'ני: "ראש העיר עינת קליש רותם מבינה היטב מה אנחנו רוצים"

פורסם בתאריך: 23.2.20 15:36

תושבי שכונת רמת הנשיא מתכננים להפגין נגד עיריית חיפה ביום שישי בשעה 13:00 מול בית הספר בשכונתם. בהפגנה, שאותה מארגן ועד השכונה, ימחו התושבים על הסחבת שנוקטת העירייה בפתיחת הרישום לבית הספר.

לדבריו יו"ר ועד השכונה גדי נרוז'ני, ההפגנה היא צעד ראשון מתוך מגוון של צעדי מחאה המתוכננים נגד העירייה אם זו לא תפתח בקרוב את הרישום: "די, נמאס לנו לחכות בצד עד שמישהו בעירייה יקבל החלטה מושכלת. אנחנו רוצים מענה חיובי ועכשיו".

לטענתם של תושבים, בית הספר מחובר למים ולחשמל, כך שלהערכתם לא תהיה בעיה לפתוח אותו לקליטת תלמידים בחודש ספטמבר.

ברקע קיים גם החשש שהעירייה מתכננת לפתוח את המבנה לקליטת תלמידי בית הספר דוד ילין מהכרמל, שעלולים להישאר ללא מבנה ב-1 בספטמבר. המבנה שבו הם לומדים כעת אמור לעבור לידיה של חברת הבנייה של גד זאבי על פי הסכם עם העירייה, וזאת לצורך הריסה ובנייה של מגדלי דירות במקומו. לפי התכנון, תלמידי דוד ילין יעברו אל בית הספר חוגים הישן, אך העבודות לחיזוק המבנה בבית הספר מתעכבות.

 

 

נרוז'ני: "אנחנו מקווים שהמסר שייצא מההפגנה הזו ייקלט בעירייה. ראש העיר עינת קליש רותם כבר נפגשה איתנו בעבר והיא מבינה היטב מה אנחנו רוצים. זו תהיה הפגנת מחאה שקטה כדי להפגין את תסכולנו מהתנהלות העירייה בעניין בית הספר. עד עכשיו אנחנו לא מבינים מה מעכב את העירייה להודיע לנו על פתיחת הרישום לשנת הלימודים תשפ"א ברמת הנשיא. הבניין כבר מחובר למים ולחשמל ולא נשאר עוד הרבה מה לעשות. עד חודש ספטמבר הוא אמור להיות גמור. למה לשחק איתנו ועם הרגשות של תושבי השכונה? למה לטרטר את ההורים בכל בוקר בשעות העומס בכבישים בנסיעה לבית הספר אילנות במקום לשלוח את הילדים לבית ספר בתוך השכונה? אנחנו מחכים לבית הספר הזה כבר שנים. בתקופתו של ראש העיר הקודם יונה יהב העירייה אפילו חשבה לוותר על הרעיון של הקמת בית ספר בשכונה, ואנחנו נלחמנו ושינינו את ההחלטה".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "כפי שמסרנו בעבר, העירייה אינה פותחת רישום למוסד חינוכי אם בנייתו לא הסתיימה עד תום. הבנייה ברמת הנשיא טרם הסתיימה וטרם התקבלו כל האישורים הנדרשים להפעלתו של בית הספר, ולכן לא ניתן להכלילו בפרסום הרישום. לטענות ההורים לטרטור לכאורה ולצורך להסיע את ילדיהם אין שום בסיס שכן קיים מוסד חינוכי נוסף בשכונה, סמוך לביתם, והתושבים ביקשו במשך שנים לאפשר להם ללמוד בבית הספר אילנות, והעירייה נענתה באופן חריג לבקשתם ללמוד מחוץ לשכונה. כמובן שעומדת לרשותם בכל עת הזכות ללמוד בבית הספר הסמוך עד לסיום כל ההליכים של בניית בית הספר ואכלוסו, ועד בכלל".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אלי

    ככה זה כשנותנים לפוליטיקאית מהזן הנמוך ביותר בדמותה של "האמא של כל הילדים" לנהל את מערכת החינוך העירונית. הדבר החיובי היחיד שיוצא מהאסונות שהיא ממיטה על ילדי חיפה זה שהיא תורמת תררומה נכבדה לקיצור קדנציית הבלהות של העבריינית המורשעת.

  2. אילנה

    א. להפגנה צריכים לצאת ההורים והתלמידים של ש-נ-י בתי הספר!. ואולי לצרף הורים מתוסכלים מבתי ספר וגנים נוספים. ב. מתברר שחברות בנייה חשובות יותר מילדי העיר ומהתושבים בכלל. ג. אין כל דחיפות להרוס את בית הספר דוד ילין, יתכבדו הבנאים ויחכו. נוחיות הילדים וטובתם קודמת. יש לקוות שגם בעיריה יש מי שמבין זאת

  3. תפגינו בכיף כמה שבא לכם.

    פופוליזם מזן נחות
    קדימה תפגינו את מי אתם מעניינים?
    שולחים הודעות לתקשורת.

  4. עמרי

    אילנה מה דעתך לאפשר לעיריה לפתור את הבעיה מבלי להסית הורים להפגנות מיותרות כשאנחנו חצי שנה משנת הלימודים הבאה?

  5. עירייה בושה

    תגובת העירייה מאששת את טענות ההורים. אחרי שתסתיים תקופת הרישום וכל ילדי רמת הנשיא יירשמו לבתי ספר אחרים, רק אז תסיים העירייה את העבודות שהיו יכולות להסתיים כבר לפני חודשים ותשכן בו את תלמידי דוד ילין. להקיא על העבריינית המורשעת ועל האמא של כל הילדים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר