מדרחוב נתנזון (צילום: סופי בן ציון)
מדרחוב נתנזון (צילום: סופי בן ציון)

"התת תרבות שלפיה מתנהלים בעירייה היא פשוט בדיחה"

כמו במקרים רבים אחרים, זעם של תושבים גרם לעיריית חיפה להיכנע: בעקבות מחאתם של בעלי העסקים בעיר התחתית על ההחלטה להפוך חלק מרחוב נתנזון למדרחוב בכל יום מהשעה 12:00, המקטע ייסגר לתנועה בימים ראשון-רביעי רק בשעה 18:00 ובימים חמישי ושישי בשעה 17:00

פורסם בתאריך: 2.8.20 15:23

בעקבות מחאתם של בעלי העסקים ברחובות נתנזון ואליהו הנביא בעיר התחתית, שזעמו על החלטתה של עיריית חיפה לסגור את נתנזון במקטע שבין רחוב כיאט לכיכר פריז לתנועת כלי רכב בכל יום מהשעה 12:00, העירייה נכנעה ללחץ הציבורי והודיעה היום לבעלי העסקים כי בימים ראשון-רביעי ייהפך הרחוב למדרחוב רק בשעה 18:00 וכי בימים חמישי ושישי ייסגר הרחוב לתנועת כלי רכב מהשעה 17:00.

אנדרי סוידאן, שבשל ההחלטה הנמהרת של העירייה סבלה חנותם הוותיקה של הוריו ברחוב אליהו הנביא מהיעדר גישה מוחלט לפריקה ולטעינה של סחורות, קיבל את הידיעה באנחת רווחה. "עיריית חיפה נוקטת את שיטת מצליח", הוא אומר, "הרי לא סגרו את הרחוב 'בטעות'. הם גרמו נזק כספי עצום לסוחרים במשך שבוע ימים ונזק לתדמית העירונית, מה גם שכולם הבינו במוקדם או במאוחר את מי ההחלטה הזו שירתה באופן מיוחד. העסקים בעיר התחתית חיים מהעסקים בעיר התחתית, אז מה אתם מנסים להוכיח כשאתם מחליטים באופן שרירותי ומבלי להתייעץ איתנו על מה הכי טוב לנו? תשאלו את התושבים ואת בעלי העסקים לפני שאתם מחליטים החלטות הרות גורל. לא היה שום היגיון בהחלטה לסגור את הרחוב ולהשבית אותנו שבוע שלם. מול מי אתם מנהלים את המאבק?".

 

 

אתה נשמע עדיין כעוס.

"התת תרבות הזו שלפיה מתנהלים בעיריית חיפה היא פשוט בדיחה. אתם רוצים להיות אטומים? לא על חשבוננו. שלחו הודעה לאחד מהסוחרים כאן שיתאפק עוד קצת. תגידו, אתם מנהלים לנו את תזרים המזומנים? אתם עושים התלמדות על חשבוננו? אנשים בקושי מתפרנסים, ואתם מבקשים מהם להתאפק? זו העיר שלנו, של כולנו. כולנו חיים בעיר אחת, ועל כולנו לנסות לשפר את רמת החיים ואת החוויה. העירייה צריכה לדאוג לדור הצעיר – אלה שיוצאים לבלות ויכולים להניע את הכלכלה – לעשות הכל כדי להשאיר אותם פה ולא להבריח אותם".

תגובתה של עיריית חיפה תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. השקוף.

    כמו שכתבתי לפני שבוע אכתוב גם עכשיו……חכמי חלם מקומם בעיר חלם לא בעיר חיפה!!!!!!אבל ככה זה דיושבים בעיריה אנשים הזויים דחושבים שהם יודעים הכל!!!!!בזיון אחרי ביזיון!!!!עוד שנתיים וחצי העיר הזאת תצא לדאך חדשה!!!!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סליחה עם כל הכבוד לבעלי העסקים מי קבע שהסגירה הזו תפגע בהם?
    אולי כשהציבור יבין שיש מדרחוב פעיל וטוב זה יעלה את העסקים?
    למה ישר לפסול רעיונות שעובדים בכל העולם

  3. תושב שנמאס לו כבר

    התת תרבות הזו שלפיה מתנהלים בעיריית חיפה… נצפית גם בישיבות שראש העיר מנהלת ובשיח שהיא מנהלת
    בושה וכלימה.
    מציבים עובדות בשטח שלא לצורך , גורמים סבל לתושבים ובמקרה הטוב חוזרים בהם.
    במקרים רבים אחרים גם לא חוזרים בהם והתושבים סובלים.
    העיקר יחסי ציבור הם רוצים ושיכתבו עליהם מכתבים שבעירייה פעלו ללא רבב כאשר בפועל הם המכשול והגורם שמתנהל רע.

  4. מיכאל

    לפני שהיתה רטשת עיר קליש הייתה ד"ר לאדריכלות, עכשיו, היא קוברת את העחר, ד"ר לארכיאולוגיה וטיפשות

  5. שמשון

    שיש לכם בעיריה את מיכי אלפר האדמו"ר הגדול של האשכנטאטוזים ואת שותפו הליצן השני.מה הפלא?לכו לנווה שאנן ליד ביתו של אלפר מיכי ותפגינו.תאמינו לי שהוא יכנע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר