דורון פרגר ומנהל מינהל חברה ונוער חגי גרוס (צילום: דוברות משרד החינוך)
דורון פרגר ומנהל מינהל חברה ונוער חגי גרוס (צילום: דוברות משרד החינוך)

תלמיד רוגוזין קרית אתא קיבל את אות שר החינוך לנוער מתנדב

עשרה תלמידים מרחבי הארץ, ובהם דורון פרגר, תלמיד תיכון מקיף ע"ש רוגוזין בקרית אתא, זכו באות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין ע"ש אלעד ריבן ז"ל מתוך כ-350,000 תלמידים הפעילים בתוכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית". פרגר: "גיליתי על עצמי שאני מסוגל לדברים גדולים כאשר אני מתאמץ ומתגייס עבורם"

פורסם בתאריך: 23.2.23 12:35

בטקס שנערך אתמול (רביעי) בבית הספר הריאלי העניק מנהל מינהל חברה ונוער במשרד החינוך חגי גרוס את אות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין ע"ש אלעד ריבן ז"ל לעשרה תלמידים, שנבחרו מתוך כ-350,000 תלמידים הפעילים בתוכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית". עשרת הזוכים פועלים לקידומה של הערבות הדדית ושל תחושת הלכידות בחברה הישראלית, לשילובם של בעלי צרכים מיוחדים בחברה ולתמיכה בילדים חולים ובמשפחות מעוטות יכולת.

עם עשרת הזוכים נמנה דורון פרגר, תלמיד תיכון מקיף ע"ש רוגוזין בקרית אתא, שנבחר למצטיין במחוז חיפה. ממשרד החינוך נמסר כי פרגר הוא בעל הישגים לימודיים גבוהים ומתנדב במקומות רבים, ובהם בעמותת עיניים מנחות לעיוור. כמו כן הוא מדריך בצופים, פעיל במסגרות לילדים עם מוגבלויות ועם צרכים מיוחדים.

 

 

"דורון מהווה דוגמה, מופת ומודל לחיקוי לפעילות ערכית ומשמעותית למען כל הקהילה" נמסר מהמשרד, ופרגר בעצמו אמר: "גיליתי על עצמי שאני מסוגל לדברים גדולים כאשר אני מתאמץ ומתגייס עבורם".

שר החינוך יואב קיש: "במסגרת התוכנית 'התפתחות אישית ומעורבות חברתית' פועלים מדי שנה מאות אלפי תלמידים, וחלקם הגדול עושה זאת בהיקפים הגדולים ממספר השעות המוטל עליהם. זוהי תעודת כבוד מרשימה ביותר עבור הנוער הישראלי. מבחינתי, התוכנית היא אחד מהמפעלים החשובים ביותר של מערכת החינוך, וברור לכל שהעשייה למען האחר בונה את פני החברה הישראלית ומחזקת את עוצמתנו כעם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר