ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

קרית ביאליק: גבר בן 36 נרצח בדקירות

הלילה התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על קטטה שהסתיימה בדקירות בשדרות חן בקרית ביאליק. מהמקום פונו תושב קרית אתא ותושב קרית ביאליק במצב בינוני וקשה לקריה הרפואית רמב"ם, שם נאלצו לקבוע את מותו של הגבר מקרית ביאליק. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב אשר

פורסם בתאריך: 14.1.23 10:37

משטרת ישראל פתחה בחקירת רצח בקרית ביאליק, שבו נדקר למוות גבר בן 36.

הלילה (בין שישי לשבת) התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על אירוע דקירה בשדרות חן בקרית ביאליק. לשוטרי תחנת זבולון שהוזעקו למקום התברר כי במקום אירעה קטטה בין מספר מעורבים. מהמקום פונו תושב קרית אתא ותושב קרית ביאליק במצב בינוני וקשה לקריה הרפואית רמב"ם, שם נאלצו לקבוע את מותו של הגבר מקרית ביאליק.

 

 

הפראמדיקים של מד"א אוריה קורץ ועומר לב סיפרו: "שני הפצועים היו בהכרה, אחד מהם היה בתוך חנות והשני ברחוב סמוך, כשהם סובלים מפציעות חודרות ומדממות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותם להמשך טיפול בחדר הטראומה בבית החולים כשמצבם קשה". כאמנור, אחד מהפצועים נפטר בבית החולים.

בתום הערכת מצב שקיים מפקד מרחב אשר תנ"צ שאול צמח הוטלה החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של המרחב. המשטרה פתחה בסריקות אחר מבצעי העבירה לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז"פ.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר