"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)
"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)

חברת שתית החלה לשווק את פרויקט "שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק

בשבוע הראשון לשיווק הפרויקט נמכרו שבע דירות. על שני מגרשים של 15.5 דונם ייבנו כ-250 דירות בבנייני בוטיק של שש קומות בלבד לצד רבי קומות, ובסך הכל שבעה בניינים. כל מגרש מתוכנן כקומפלקס פרטי ויכלול מפרט טכני עשיר במיוחד – הכל כולל הכל, רק להיכנס ולגור

פורסם בתאריך: 23.1.23 12:36

חברת שתית, שזכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל, מתחילה בימים אלה בשיווקו של פרויקט "שתית בשדרה" בשכונת נאות אפק בקרית ביאליק, שאושר בוועדה המקומית. לרוכשים במהלך ינואר 23 מציעה החברה הטבה מיוחדת, במסגרתה כל הדירות יימכרו ללא הצמדה למדד עד המסירה. לאור עליית המדד והריביות במשק, מדובר בהטבה משמעותית.

הפרויקט כולל שני מגרשים על שטח של 15.5 דונם, עליהם ייבנו כ-250 דירות בבנייני בוטיק של שש קומות בלבד לצד רבי קומות, ובסך הכל שבעה בניינים. כל מגרש מתוכנן כקומפלקס פרטי ויכלול מפרט טכני עשיר במיוחד – הכל כולל הכל, רק להיכנס ולגור.

היצע הדירות כולל דירות שלושה חדרים בשטח של כ-80 מ"ר פלוס מרפסת של 12 מ"ר, שיימכרו במחיר של החל מ-1.45 מיליון שקלים; דירות ארבעה חדרים בשטח של כ-100 מ"ר פלוס 14 מ"ר מרפסת, שיימכרו במחיר של החל מ-1.64 מיליון שקלים; דירות חמישה חדרים בשטח של כ-118 מ"ר פלוס 14 מ"ר מרפסת, שיימכרו במחיר של החל מ-1.85 מיליון שקלים. בנוסף, מתוכננות בפרויקט דירות שישה חדרים בשטח של כ-138 מ"ר פלוס 14 מ"ר מרפסת במחיר של החל מ-2.165 מיליון שקלים, דירות גן – החל מ-2.065 מיליון שקלים ופנטהאוזים של חמישה חדרים בשטח של 149 מ"ר פלוס מרפסת של 86 מ"ר. הפנטהאוזים כוללים אבזור ברמה הגבוהה ביותר, ומחירם יעמוד על 3.15 מיליון שקלים.

"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)

"שתית בשדרה" בנאות אפק בקרית ביאליק (הדמיה: איבולב מדיה)

במסגרת פיתוח השטח מתכוונת החברה לבנות גינות משותפות, חניונים תת קרקעיים, עמדות טעינה לרכב חשמלי ולובאים מפוארים. את הפרויקט נבחר לתכנן משרד אבריל את אבריל אדריכלים. יועצי התנועה והפיתוח של הפרויקט הם מילר בלום.

קרית ביאליק נהנית מתנופת בנייה משמעותית בזכות שכונת נאות אפק החדשה, הנבנית ממזרח לכביש 22, המעניק לה חיבור ישיר למנהרות הכרמל וחיבור מהיר לעכו, לחיפה וצפונה לכביש 79, המוביל ישירות לכביש 6. שכונת נאות אפק צופה לנוף מרהיב של הגליל והעמקים ונהנית מריאה ירוקה וגדולה בשל הקרבה לשמורת הטבע עין אפק. במקביל לבניית אלפי הדירות, הושם דגש על פיתוח תשתיות, מערכת תנועה, ובכלל זה שדרוג דרכי הגישה לשכונה באמצעות גשרים ושבילי אופניים מצפון ודרום, וכן הקמת מוסדות ציבור, תוך הקפדה על שלביות ההקמה. בפרויקט "שתית בשדרה" נלקחו בחשבון כל צורכי המשפחה המודרנית, לייף סטייל יוקרתי וייחודי לדירות, ירידה לפרטים ומפרט עשיר.

 

 

שלום שטרית, מבעלי חברת שתית: "אני מברך על הזכייה במכרז. מתוך שמונה חברות שעלו לגמר, שתית שמחה להיות זו שתבצע ותשווק את הפרויקט. אנחנו מתכוונים לבנות דירות בוטיק ברמה הגבוהה ביותר שקיימת כיום בשוק, כולן יימכרו במסגרת השוק החופשי. הקרבה והנגישות לכביש 22 ולמנהרות הכרמל, הופכת את הפרויקט לאטרקטיבי ביותר, ואני לא מופתע שבסוף השבוע הראשון לשיווק כבר נמכרו שבע דירות".

אודות חברת שתית

חברת שתית, מקבוצת ש. שטרית בע"מ, מציינת 35 שנה להיווסדה, ולה מגוון רחב של סיווגים קבלניים בלתי מוגבלים (ג'-5) לבנייה, פיתוח וגשרים. החברה רשומה ברשם הקבלנים ובעלת תו תקן ISO 9001. בעשור האחרון, ביצעה הקבוצה יותר מ-550 פרויקטים ברחבי הארץ הכוללים: בנייה ציבורית וקבלנית, ייזום פרויקטים, התחדשות עירונית ועוד. עם לקוחות החברה נמנים יותר מ-4,000 דיירים ביחידות הדיור הפזורות ברחבי הארץ ומאות מערכות מורכבות, מבנים ציבוריים ולקוחות עסקיים כגון: מפעל הפיס, בתי חולים, היכלי תרבות, אוניברסיטאות, רשויות מקומיות, בתי ספר, מרכזים לוגיסטיים, בתי מלון ועוד. שלום שטרית, הבעלים והמנכ״ל של החברה, הביא לתנופת צמיחה, גידול ברווחי החברה ולעלייה מתמדת במיקום החברה בדירוג מדדי DUN'S 100 (דן אנד ברדסטריט) בתחום הבנייה והיזמות.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר