רג'א זעאתרה ויניב בן שושן (צילומים: מתוך הפייסבוק של רג'א זעאתרה; מקסים קורצ'יק)
רג'א זעאתרה ויניב בן שושן (צילומים: מתוך הפייסבוק של רג'א זעאתרה; מקסים קורצ'יק)

חד"ש הגישה תלונה נגד בן שושן: "הסתה פרועה"

לאחר הפיגוע בבת גלים פרסם הליכוד בחיפה הודעה שבה מצוטט יו"ר הרשימה יניב בן שושן אומר כי "הפיגוע הקשה הוא תוצאה של ההסתה הפרועה של חד"ש". בעקבות הדברים הגישה תנועת חד"ש תלונה במשטרה נגד בן שושן: "ההסתה המגמתית היא חלק ממכונת הרעל של בנימין נתניהו"

פורסם בתאריך: 30.1.24 10:32

תנועת חד"ש הגישה אתמול (שני) תלונה במשטרה נגד יו"ר רשימת הליכוד בחיפה יניב בן שושן. אתמול, לאחר הפיגוע בבת גלים, הוציאה רשימת הליכוד הודעה שבה אומר בן שושן כי "הפיגוע הקשה הוא תוצאה של ההסתה הפרועה של חד"ש". מהליכוד גם נשלחו מסרונים שמדגישים את דבריו של בן שושן עם הפניה לפוסט בדף הפייסבוק שלו.

"כולנו עדים להסתה הפרועה של חד"ש בחיפה נגד חיילי צה"ל ונגד מטרות המלחמה", נכתב בפוסט, כמו גם בהודעה לתקשורת ששלח הליכוד, "המטרה שלהם היא שחרור מחבלים, והם לא מתביישים להגיד זאת, גם לא בהפגנה שערכו רק לפני שבוע בחיפה. בהפגנה הם קראו לעצירת המלחמה ולעסקת כולם תמורת כולם. המשמעות האמיתית של הדברים שלהם היא כניעה, הרמת דגל לבן ושחרור מחבלים עם דם על הידיים תמורת תינוקות שנחטפו ממיטותיהם. המחבל בן העוולה שהגיע לכאן הגיע כשהוא שטוף שנאה מהקריאות של חד"ש. הוא הבין שהתוצאה של ביצוע הפיגוע לא תהיה הינמקות בבית הכלא אלא שחרור בעסקה שאותה דוחפת חד"ש. כשהוא רואה ושומע המון משולהב בחיפה שנותן רוח גבית לחמאס ושזוכה לרוח גבית מהעירייה, מהיועצת המשפטית ומבתי המשפט בישראל, הוא מרגיש מלא ביטחון לפגע בכניסה לבסיס צבאי. זאת מציאות שאסור לנו להסכים לה".

בן שושן הוסיף כי "בהזדמנות זו אני קורא לכל אזרח להוציא רישיון נשק ולשאת נשק – זה מציל חיים. אני גם קורא לשר איתמר בן גביר לעזור לנו להקים משמר חיפאי שיפעל בשכונות, ולנהוג כך בכל הערים המעורבות בארץ. אם בעבר המבחן לקבלת רישיון נשק היה מגורים סמוך לגבול, הרי ברור שהיום תושבי הערים המעורבות הם קבוצת סיכון, והגבול עובר ממש סמוך לביתם. אנו חשופים בכל יום למפגע לאומני שקם ומחליט להרוג יהודים – ברכב, בסכין, בגרזן ובכל הבא ליד. על המדינה להבטיח את זכות התושבים לביטחון אישי, ובמצב הנוכחי זה אומר לאפשר להם לשאת נשק ובמהירות, ולארגנם בכיתות כוננות פעילות כדי שיידעו לתת מענה מהיר, בדומה ליישובי ספר".

 

 

מחד"ש נמסר: "יו"ר הליכוד ומועמדי ימין מדשדשים אחרים הופכים הסתה פרועה לתעמולת בחירות. מדובר בהאשמה מופרכת נגד הפגנה משותפת של יהודים וערבים שקראה להפסקת אש ולחילופי שבויים – כמו שרבים וטובים חושבים ודורשים. הפגנה שאושרה על ידי בית המשפט והמשטרה ושבה נשאו דברים בין השאר נציגי משפחות שכולות. תנועת חד"ש תמשיך בפעילות הלגיטימית והחוקית שלה, ותמשיך להציע לאזרחים יהודים וערבים כאחד אלטרנטיבה של שלום, שוויון וקיום משותף לשני העמים בארץ כולה, ובחיפה בפרט".

עוד נמסר כי "ההסתה המגמתית של יו"ר הליכוד בחיפה היא חלק ממכונת הרעל מבית מדרשו של בנימין נתניהו. בעיר כמו חיפה, שבה חיים, לומדים ועובדים ביחד רבבות יהודים וערבים, אסור לתת דריסת רגל להסתה פרועה ולפגיעה בחיים המשותפים בעיר. אחריות זו רובצת על כל איש ציבור ועל כל מי שמתיימר להיות נבחר ציבור, לבטח בתקופה כה רגישה. אנו קוראים לכל המועמדים להתנגד באופן נחרץ לכל הסתה ולכל ניסיון לצמצם את המרחב הדמוקרטי בעיר או לפגוע במרקם היחסים הייחודי בה".

בן שושן מסר בתגובה: "על ראש המסית בוער הכובע. התנהלותה של חד"ש היא שערורייתית. הרי כולנו היינו עדים להפגנת השנאה שהם ערכו רק לפני שבוע, שבה הניפו שלטים מסיתים אשר הביאו לתוצאה ההרסנית של פיגוע הטרור בחיפה. בחד"ש מתנהגים כמו דומיהם בעולם הערבי – קודם גורמים לפגיעה ואחר כך זועקים 'פוגעים בנו'. טוב היה אם במקום לנסות לתקוף אותי אישית כראש המפלגה הימנית היחידה בעיר שמטרידה אותם, הם היו מגנים את הפיגוע, אך כבר התרגלנו שחד"ש לא מגנה פיגועים נגד יהודים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. עופר

    במדינה מתוקנת תומכי טרור כמו זעתרה וחד"ש היו מוצאים מחוץ לחוק.

  2. אמיר

    כל הכבוד ליניב בן שושן. החיפאים מחזקים אותך. זעאתרה ודומיו חושבים שבכוח , בשקרים ובחוצפה ישיגו משהו. אנחנו כבר מכירים את הדו-פרצופיות הזאת . מתנהג כמו מחבל שמססתר בבית חולים.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מלך יניב. כי גור אריה אתה ולא מפחד מהכלבים בוגדים
    שיעלו לבתולות בהקדם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר