מורדות לינקולן (צילום: רמי שלוש)
מורדות לינקולן (צילום: רמי שלוש)

התקבלה בקשת העירייה לדחיית הדיון במורדות לינקולן

בית המשפט המחוזי נענה בחיוב לבקשתה של עיריית חיפה לדחות לחודש פברואר את הדיון בתוכנית לבניית שכונת מגורים חדשה במורדות הכרמל המערביים. העירייה ביקשה את הדחייה כדי להשלים את הבדיקה הכלכלית שהיא עורכת לשכונה

פורסם בתאריך: 9.12.19 14:31

שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה ריבי למלשטריך-לטר דחתה בכחודש וחצי את הדיון בעתירה לקידום התוכנית התקועה להקמת שכונת מגורים חדשה בשלוחות מורדות לינקולן ותל אהרון במורדות המערביים של חיפה.

בהחלטתה קבעה השופטת כי הדיון יתקיים ב-6 בפברואר, ובכך היא נענתה בחיוב לבקשת שלוש המשיבות לעתירה – ראש העיר עינת קליש רותם, עיריית חיפה והוועדה המקומית לתכנון ובנייה שלה – לדחות לחודש פברואר את הדיון שכבר נקבע ל-23 בדצמבר.

 

 

בבקשה שהוגשה בתחילת חודש דצמבר נחשף כי שלוש המשיבות עורכות בימים אלה בדיקה כלכלית לתוכנית מורדות לינקולן-תל אהרון, ומכיוון שנחוץ להן פרק זמן נוסף שיימשך כחודשיים וחצי על מנת להשלים את הבדיקה, הן מבקשות להורות על דחיית מועד הדיון בעתירה.

לפי העתירה, שהוגשה בסוף חודש ספטמבר על ידי 82 בעלי זכויות בקרקעות בתחום התוכנית, חלפו כארבע וחצי שנים מאז שהעירייה התחייבה לקדמה במהירות וביעילות, אך עד היום לא התקבלה החלטת הוועדה המקומית בדבר קביעת המלצתה בקשר לתוכנית, והעירייה אף נמנעת מביצוע פעולות שיאפשרו את השלמת הכנתה.

 


 

 


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר