מור טויזר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
מור טויזר ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

טעות בזיהוי שלב אחר שלב: כך נרצח מור טויזר מקרית ביאליק

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד שלושה תושבי רמלה בגין רצח בנסיבות מחמירות ונגד תושב קרית אתא בגין סיוע לרצח. כתב אישום נוסף בפרשה הוגש לבית משפט השלום בעיר נגד בנות זוגם של שניים מהנאשמים בגין סיוע לאחר מעשה, שיבוש הליכי משפט ואיומים

פורסם בתאריך: 19.12.22 15:07

רצח מור טויזר מקרית ביאליק: פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד שלושה תושבי רמלה – זכריא אבו ג'אנם (28) כנען אבו ג'אנם (20) וסברי אבו ג'אנם (27) בגין רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון לרצח, עבירות בנשק ועוד, וכן נגד אבראהים אל רך (30) תושב קרית אתא בגין סיוע לרצח בנסיבות מחמירות, סיוע לניסיון לרצח ושיבוש הליכי משפט. בנוסף, הגישה הפרקליטות לבית המשפט השלום בחיפה כתב אישום נגד מורן עטיה דמרי (41) מטבריה ונעמי פטאו (47) מקרית אתא, בנות הזוג של שתיים מהנאשמים, בגין סיוע לאחר מעשה, שיבוש הליכי משפט ואיומים.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד שונית קדם נימצן, שלושה מהנאשמים החליטו לפגוע בא', תושב שפרעם, שהיה מסוכסך עם הנאשמת עטיה דמרי, בת זוגו של הנאשם זכריא. עטיה דמרי, כך נטען, אף איימה על א' בפגיעה בגופו ובשמו הטוב. ב-31 באוקטובר האחרון, כך על פי כתב האישום, על רקע הסכסוך, ביקש זכריא מא' לפגוש אותו בקרית אתא, והשניים קבעו להיפגש. במועד זה, כך נטען, גמלה בליבו של זכריא ההחלטה לירות בא' ולגרום למותו, וכדי להוציא את ההחלטה לפועל קשר קשר עם הנאשמים כנעאן וסברי.

 

 

עוד נטען באישום, כי חלק מהנאשמים יצאו ברכב מרמלה ונסעו לקרית אתא, כשהם נושאים נשק, וחיכו לא' שיגיע למפגש. טויזר, שהגיע לקחת את הקטנוע שלו מבית המלאכה, עמד באותה העת, עם שני אנשים נוספים, סמוך למקום המפגש שנקבע עם א'. חלק מהנאשמים, כך נטען, חלפו עם רכבם על פני טויזר וחברו, ומאחר שסברו כי הוא מי שחיפשו ירו לעברו. הקליע פגע בראשו. עוד נטען, כי בשלב זה פגעו היורים בעוצמה, באמצעות רכבם, בקטנוע ששימש את חברו של טויזר ואף ירו לעברו לפחות שני כדורים. טויזר הובהל באמבולנס לחדר ההלם בקריה הרפואית רמב"ם בחיפה, ולאחר מספר ימים נקבע מותו.

על פי כתב האישום, לאחר שהיורים נמלטו מהמקום, הם סיכמו עם הנאשמים האחרים להסתיר את הרכב ששימש אותם לביצוע הירי. בהמשך, כך נטען, חלק מהנאשמים הסיעו את מבצעי הירי חזרה לרמלה, ובאותו הלילה הסתירו את הרכב בחניון במטרה להכשיל הליך שיפוטי.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר