הילה רובין שלם (צילום: עצמי)
הילה רובין שלם (צילום: עצמי)

"ההחלטה לקיים את הבחירות ב-30 בינואר היא החלטה בזויה"

המועמדת לראשות עיריית קרית אתא, הילה רובין שלם, פרסמה פוסט בפייסבוק, שבו היא מותחת ביקורת נוקבת על ההחלטה של שר הפנים לקיים את הבחירות לרשויות המקומיות בסוף החודש הבא

פורסם בתאריך: 5.12.23 13:05

המועמדת לראשות עיריית קרית אתא, הילה רובין שלם, פרסמה הבוקר (שלישי) פוסט בפייסבוק, שבו היא מביעה דעה נחרצת נגד קיום הבחירות לרשויות המקומיות ב-30 בינואר.

כותבת רובין שלם: "שר הפנים החליט באופן סופי לקבל את בקשת ראשי הערים ולקיים בחירות מקומיות כבר ב-30 בינואר 2024 בכל הארץ (חוץ מהערים בהן היה פינוי). ואנו שואלים: זהו? נגמרה המלחמה? 137 החטופים חזרו? בני הזוג שלנו חזרו מהמילואים? חזרנו לשגרה? ישנם מועמדים ברחבי הארץ שנמצאים כרגע בצו 8, איפה השוויון? איפה טוהר הבחירות? בלי קשר, לאף אחד מהתושבים אין קשב לקמפיינים פוליטיים כרגע ובצדק".

 

 

עוד כותבת רובין שלם: "זה באמת הזמן לבחירות מקומיות? במקום שנתעסק בביטחון התושבים, בהיערכות אמיתית לחירום, לחיזוק החוסן הנפשי של התושבים, הילדים, הקשישים, בתקציבים, כדי שנוכל להעניק לתושבים מענה אמיתי בתקופה מורכבת זו. במקום שראשי הערים וחברי המועצה יתעסקו בלשרת את הציבור בתקופה הזו הם יצטרכו לעסוק בפוליטיקה?

"לרגע אל תחשבו שאנו מפקפקים ביכולת שלנו ליצור שינוי. אנו לגמרי מאמינים בזה ויודעים שזה אפשרי וזה גם יקרה! אבל לדעתנו ההחלטה שהתקבלה היא החלטה בזויה, החלטה פוליטית, שמזלזלת במה שבאמת חשוב (בניצחון ישראל, בחיילים שלנו ובחטופים שלנו). זו החלטה חסרת רגישות, לא הוגנת, שמשרתת רק את רצונם של ראשי העיר המכהנים לשרוד ובעיקר מנותקת מהמציאות! זהו זמן אחדות ולא זמן לפלגנות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר