אמיר פיי (פרישר) גוטמן (צילום: דודו בכר)
אמיר פיי (פרישר) גוטמן (צילום: דודו בכר)

הזמר והשחקן אמיר פיי גוטמן הלך לעולמו

פיי גוטמן, יליד קרית חיים, התחיל את הקריירה העשירה שלו בלהקת הבנים היי פייב. הוא הקליט אלבומי סולו, כתב שירים לאחרים, הופיע במחזות זמר לילדים ולמבוגרים ובתוכניות טלוויזיה. הוא הותיר אחר בן זוג וילד

פורסם בתאריך: 23.7.17 16:54

מותו הטרגי של הזמר, השחקן, הכוריאוגרף והבמאי אמיר פיי (פרישר) גוטמן אירע במסיבה לציון שנה להודעה שקיבל שלפיה הוא אינו חולה בסרטן. פיי גוטמן אובחן כחולה בסרטן הלימפומה ובמהלך הטיפולים הכימותרפיים התגלה שלמעשה מדובר במחלה זיהומית שאינה מצריכה כימותרפיה. פיי גוטמן ראה בתאריך זה יום הולדת חדש. הוא חגג אותו על החוף באזור עתלית עם עוד כ-30 מוזמנים. כאשר קרובת משפחתו בת ה-5 נכנסה לים ביחד עם חברתה והחלה לטבוע, הוא חש להציל אותה וטבע בעצמו. במשך 24 שעות נאבקו הרופאים על חייו עד שהגיעו להכרה שאין להם דרך להצילו. משפחתו היתה לצדו בעת שהלך לעולמו.

פיי גוטמן נולד בשנת 1976 וגדל בקרית חיים. אחרי שירותו הצבאי הוא התחיל את הקריירה שלו כזמר בצוות בידור במלונות באילת. ב-1997 הוא הצטרף ללהקת הבנים היי פייב שהוקמה על ידי חברת ההפקות הד ארצי, ביחד עם אייל שחר, מייקל הרפז, עידן יסקין ואייל דסאו. הלהקה פעלה במשך שלוש שנים והקליטה שלושה אלבומים. היא זכתה להצלחה כבירה, זכתה שלוש שנים ברציפות בתואר להקת השנה וקיימה מאות הופעות.

פיי גוטמן המשיך להופיע גם אחרי פירוק הלהקה, הקליט אלבומים והוציא סינגלים. הוא השתתף בפסטיגלים וכתב גם שירים לאחרים כמו רוני דלומי, טל מוסרי ורוני דואני, אליאנה תדהר ותובל שפיר.

בשנת 2007 יצא פיי גוטמן מהארון. הוא הופיע במסיבה במסגרת מצעד הגאווה באמסטרדם והשתתף במופע המרכזי של האולימפיאדה הגאה בקן שבגרמניה. בשנת 2009 הוא התחתן עם בן זוגו ינאי פרישר ואף אימץ את שם משפחתו. לבני הזוג ילד בשם רוי שנולד מאם פונדקאית.

פיי גוטמן השתתף בכמה תוכניות טלוויזיה, ובהן "זאפ לראשון" המיתולוגית בערוץ 1, "אבק כוכבים" בערוץ 10 ו"האח הגדול VIP" בערוץ 2. הוא שימש שופט ב"רוקדים עם כוכבים" והשתתף ב"פרויקט הלהקה" בערוץ הילדים ובעונה השמינית של "מחוברים".

במהלך השנים השתתף פיי גוטמן בהצגות רבות כמו "הברווזון המכוער", "עמי ותמי", "ספיד וגלגלי הקסם" לילדים ו"מרי לו" ו"הלהקה".

פיי גוטמן אובחן בשנת 2016 כחולה בסרטן מסוג לימפומה. אחרי שקיבל טיפול כימותרפי ממושך התגלה כי האבחנה היתה שגויה, ולמעשה הוא סבל ממחלה בעלת סימפטומים דומים. אתמול (שבת), כאשר הגיע לבית החולים רמב"ם אחרי הטביעה, אמר מנהל יחידת המיון פרופ' ירון בר לביא כי ייתכן שלטיפולים שעבר עלולה להיות השפעה על סיכויי ההתאוששות שלו. עם זאת הוא ציין כי כאשר הגיע לבית החולים היה פיי גוטמן במשך זמן ממושך מאוד ללא דופק.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר