חברי מועצת העיר עוזבים את הישיבה (צילום: שושן מנולה)
חברי מועצת העיר עוזבים את הישיבה (צילום: שושן מנולה)

יהב פיזר את ישיבת מועצת העיר

ישיבת המועצה פוזרה בגלל עימות חריף בין ראש העיר לחברת המועצה טלי משולם איטח, שהגישה שאילתה בנושא גן ילדים ולא הסכימה לאפשר למועצה לעבור לנושא הבא. יונה יהב ביקש ממנה לעזוב ומשסירבה פיזר את הישיבה

פורסם בתאריך: 2.1.18 19:29

ראש העיר חיפה יונה יהב פוצץ הערב (שלישי) את ישיבת מועצת העיר. הישיבה פוזרה לאחר עימות חריף בין יהב לחברת המועצה טלי משולם איטח מסיעת חיים בחיפה, שבשיאו ביקש ממנה ראש העיר לעזוב את האולם אך היא סירבה.

העימות התגלע סביב שאילתה שהגישה משולם איטח בנושא צהרון בגן ילדים בכרמל המערבי. בשאילתה היא פירטה תלונות של הורים לילדים בגן וציינה שכעת אין בצהרון גננת. משולם איטח דרשה שהתשובה תינתן לה רק על ידי ראש העיר, וזה העיר לה על התנהגותה. סגן ראש העיר שי אבוחצירה השיב למשולם איטח, אך תשובתו לא סיפקה אותה. בעקבות זאת היא סירבה לאפשר למועצה לעבור לדון בנושא אחר. יהב ביקש ממנה להירגע ואיים שייאלץ להוציא אותה מהאולם. משלא הפסיקה קרא לה יהב שלוש פעמים לצאת מהאולם, וכשסירבה הוא פיזר את הישיבה.

התשובה שקיבלה משולם איטח לשאילתה שהגישה היתה: "יחידת הצהרונים שיבצה גננת מנוסה, מקצועית ואיכותית עם ניסיון של שבע שנים במערכת ועם המלצות רבות. לטענת ההורים, הגננת לא התאימה לרוח הגן ולכן דרשו להוציאה. בנוסף חתמו ההורים על הסכם עם העירייה ששתי סייעות יובילו את הצהרון. בשלב זה אין באפשרותנו לשבץ גננת אחרת, והצהרון ממשיך וימשיך לפעול עם שתי סייעות עד שתימצא גננת מתאימה".

 

 

משולם איטח, מדוע החלטת לא לקבל את תשובת העירייה לשאילתה שהגשת?

"העירייה לא ענתה, הם לא נתנו תשובה, וזו בדיוק הנקודה – הם ניסו למרוח. אני רציתי תשובה רצינית, שיגידו 'תוך שבועיים נדאג שיהיה צוות כמו שצריך', שייתנו תשובות".

העירייה אמרה שהיא לא יכולה להתחייב.

"זה לא עניין של להתחייב, אבל לפחות שיראו נכונות. יש פה התנהלות של שנים. אין פה מדיניות בכלל. איך העירייה מרשה לעצמה למחזר גננת שהתלוננו עליה בגן אחד של העירייה לגן אחר? הייתכן? העובדה שראש העיר לא יודע מה קורה בעיר שלו ושהוא מנותק זו בעיה קשה מאוד. זה עניין של התנהלות. אני רוצה מאוד להאמין באנשים, אבל זה מאכזב בכל פעם מחדש".

לאחר פיזור הישיבה אמר יהב ל"כלבו – חיפה והצפון": "זו הפעם ראשונה מאז שאני מכיר את מועצת העיר הזו שהובא לפה הרחוב, אבל הרחוב במיטבו". בתגובה אמרה משולם איטח: "אם הוא היה יורד אל הרחוב לא היה צריך להביא את הרחוב אליו".

 

חברת המועצה טלי משולם איטח (צילום: שושן מנולה)

חברת המועצה טלי משולם איטח (צילום: שושן מנולה)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. שירה

    כל הכבוד טלי! ילדי הגן מודים לך.
    רק חבל שאין מנהיג בעיריה שיוכל לתת מענה לבעיה החמורה הזו.

  2. משה

    הוא למד את השיטה מצמד הדודאים בממשלה. לא להתמודד אלא להעיף מהישיבה. כל הכבוד לטלי ולחיים בחיפה שדואגים לצרכי תושבי העיר ולא נותנים לראש עיר כושל מנוח. נחליף אותו בקרוב בד"ר עינת קליש.

  3. אילנית

    אלופה הזנחה פושעת של שנים ומלחמות שמתחדשות מידי שנה מול עירית חיפה הגיע הזמן שיונה יהב יפקיד את המפתחות הוא כשל ובגדול

  4. מיכאל

    גועל נפש. התנהלות ברברית שלא מאימה למועצת העיר. יונה יהב צודק.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר