גן בנימין (צילום רמי שלוש)
גן בנימין (צילום רמי שלוש)

קייטנות הקיץ של פרויקט "עיר ללא אלימות" בחיפה – בחינם

במסגרת פרויקט "עיר ללא אלימות" יוכלו בני נוער להשתתף בקייטנות ובפעילויות שהם יתכננו בעצמם. בנוסף יסיירו מדריכי התוכנית בגנים הציבוריים ובחופי הים כדי לשמור על הביטחון

פורסם בתאריך: 21.5.17 13:13

תוכניות הקיץ לבני הנוער בחיפה במסגרת "עיר ללא אלימות" – פרויקט של המשרד לביטחון פנים בשיתוף עם הרשויות המקומיות – יכללו בקיץ הקרוב קייטנות בחינם וסיורי ביטחון בפארקים הציבוריים בלילות. לדברי סגנית ראש העיר חיפה יוליה שטראים, המשמשת כנציגת הפרויקט בחיפה, התוכניות נועדו לתת מענה לבני הנוער בעיר בחופש הגדול, ובמקביל לסייע בהפחת האלימות.

שטראים: "לא חיכינו לקיץ כדי להכין את התוכניות. על חלק מהן עבדנו בחודשים האחרונים, וחלקן צריכות עדיין לקבל אישור תקציבי".

אלו פעילויות מתוכננות לחופשת הקיץ?

"נתחיל בסיורים במקומות ציבוריים, ובמסגרת זו נשלח את מדריכי המוגנות שלנו, שבמשך השנה עובדים בבתי הספר, לעבוד בפארקים הציבוריים שפתוחים כל הלילה, והם יפעלו במסגרת סיירת 'עיר ללא אלימות'. נכון שבחיפה פועלת סיירת עירונית שכוללת ניידות, שוטרים ופקחי עירייה, אבל המדריכים בסיירת שלנו יסיירו ברגל ויהיו זמינים בכל פארק מהשעה 18:00 ועד חצות. הורים יוכלו לישון בשקט כשהם יודעים שיש מי ששומר על הילדים שלהם בזמן שהם לא בבית ספר".

באשר לקייטנות אמרה שטראים: "יש בעיר הרבה בני נוער, בעיקר בגילאים 13 ו-14, שצריכים מענה. בקיץ הילדים ישנים בבוקר ומסתובבים בלילה, וזה מתכון לבעיות. ביקשנו שיאשרו לנו תקציב להפעלת קייטנות בחינם בגנים ציבוריים ברחבי העיר וגם בחופי הים, שם נבצע ניקוי חופים. עשינו את זה כבר בעבר, והחבר'ה נרתמו ועשו עבודה יפה. יהיו גם מסיבות עם די.ג'יי והפעלות שונות".

שטראים מדגישה כי היא מתכוונת לאפשר לבני הנוער להשתתף בתכנון הפעילויות: "קבענו ישיבה לתחילת חודש יוני, ואז נקבע את תוכני הפעילות ביחד עם תלמידי התיכון וחטיבות הביניים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר