רחל שפירא ורחלי בן גלים. עסקים כרגיל?
רחל שפירא ורחלי בן גלים. עסקים כרגיל?

רחל Vs רחלי: הצרות של עולם האצולה

נשמות טובות טוענות לסכסוך בין רחל שפירא לרחלי בן גלים, הכל בגלל תגובה על פוסט בפייסבוק. שתיהן מכחישות, אבל בין השורות אפשר להבין שהיחסים ביניהן הם ממש לא כמו פעם

פורסם בתאריך: 22.5.17 10:06

האם מתהווה כאן סכסוך כמו שסנובה אוהבת? בצד אחד של הזירה – רחל שפירא, אשת חברה שמככבת כבר יותר משני עשורים במדורי הרכילות, עוד מהימים שבהם לקח בעלה רובי שפירא ז"ל את הבעלות על קבוצת הכדורגל של הפועל חיפה והצעיד אותה לאליפות. בצד השני – העיתונאית רחלי בן גלים, אשתו טייקון הנדל"ן הקרייתי גבי בן גלים. אז אמנם מתחת לפני השטח הן משדרות עסקים כרגיל, אבל כנראה שמשהו לא מתקתק כמו פעם. לא מזמן העלתה אחת מחברותיה של שפירא (אותה החברה היתה פעם חברתה הטובה של בן גלים עד שהשתיים הסתכסכו) פוסט עוקצני בלי להזכיר שמות, אבל מביני דבר טוענים שהוא מכוון לבן גלים. ומי הגיבה שם? שפירא, שלא כתבה שום מילת ביקורת על הפגיעה – לכאורה כמובן – בחברתה השנייה. כשהווייברעס נחשפו לתגובה של שפירא זה הספיק להן כדי לטעון שמשהו קורה ביניהן, ואסור לשכוח ששפירא משמשת זה שנים רבות כיו"ר ועדת הרפרטואר של תיאטרון הצפון – התיאטרון שבבעלות בעלה של בן גלים.

בן גלים, תעלי מסך.

"זכותו של אדם לפרגן למי שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה ועל מה שהוא רוצה. רחל ואני ביחסים טובים כתמול שלשום, וכלום לא השתנה. אני מאחלת לה הרבה בריאות, שמחה, אושר ונחת".

שפירא, כתמול שלשום?

"לא עבר שום חתול שחור. חס וחלילה! מה זה שייך לפוסט? אני מפרגנת לשתיהן. הן ברוגז אבל אני לא באמצע. לא שמתי לב לעוקץ בפוסט, ועם יד על הלב – לא היתה לי שום כוונה, לא חשבתי על הדבר הזה ובאמת ובתמים אני מפרגנת לאנשים. אני אוהבת מאוד את רחלי, ואני לא תלויה באף אחת מהן. ובטח שאין לי כוונה לפגוע באף אחת מהן".

אבל היחסים הם לא כמו פעם.

"היחסים לא כמו פעם? לא מבחינתי. רחלי נשארה בשבילי אותו הדבר ואני אוהבת אותה אותו הדבר. פעם היא כעסה עלי כשהיא ראתה תמונה שלי עם החברה השנייה, אבל הסברתי לה שאני חברה של שתיהן. אנשים לא יכפו עלי עם מי להיות חברה. אני אשת שלום. היא אמנם לא מזמינה אותי כמו פעם, אבל בסדר. מי שרוצה להיות חבר שלי ולהזמין אותי – בכיף ובאהבה גדולה, ומי שלא…".

לא מזמינה אותך לאן?

"תשמע, היא עושה כל מיני דברים בביתה וכבר לא מזמינה אותי כמו פעם, אבל אני באמת לא כועסת עליה. זכותו של בן אדם לעשות כל מה שבלבו ובנפשו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר